جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حقیقی۵

حوزه /مدیر حوزه علمیه هرمزگان، با تاکید بر این که طلاب جهادی پا به پای کادر درمانی در میدان مبارزه با کرونا ایستاده اند، گفت: مردم با جدیت تمام باید با کادر درمان، همراهی کنند تا زنجیره انتقال این بیماری قطع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام نادر حقیقی، صبح امروز در دیدار با دکتر محمد تمدن دار، رئیس بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بیان کرد: جامعه پزشکی و کادر درمان، در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند و با از خود گذشتگی، ایثار و رشادت، برای هموطنان خود، امیدواری و مهربانی به ارمغان آورده و نگرانی‌های آنها را کاهش می دهند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان در همین زمینه ادامه داد: با وجود نگرانی های بسیار از شیوع ویروس کرونا، کادر درمان به عنوان پیشگامان مبارزه با این بیماری در کنار مردم ماندند و به خاطر آنها از جان خود گذشتند.

حقیقی عنوان کرد: طلاب جهادی حوزه علمیه استان هرمزگان، افتخار دارند که پا به پای کادر درمان در بخش کووید 19 در حال خدمت رسانی به بیماران هستند.

وی خاطر نشان کرد: مردم و به ویژه هرمزگانی های متعهد و مهربان باید با جدیت تمام با کادر درمان همراهی کرده و با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک، زنجیره انتقال این ویروس منحوس را در هم بشکنند.

وی در پایان ضمن توصیه به رعایت نکات بهداشتی، به بهترین روش قدردانی از کادر بهداشت و درمان اشاره کرده و گفت: بهترین روش قدردانی از کادر درمان این است که به توصیه های آنها عمل شود تا علاوه بر کنترل شیوع کرونا در سطح کشور. خستگی چند ماه از تن این عزیزان که به صورت مستقیم و شبانه روز در خدمت بیماران کرونایی هستند کمتر شده و آرامش روحی روانی به خانواده این بزرگواران برگردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha