سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر / تجلیل از جهادگران مردمی مقابله با کرونا در استان همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در عرصه مبارزه با کرونا همه مسئولان همراه بودند، گفت: حوزه علمیه و روحانیت ورود بسیار خوب و جدی داشتند که باید از همه فعالان در این مسیر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، صبح امروز در آیین تجلیل از جهادگران مردمی مقابله با کرونا در استان همدان، با بیان اینکه کم‌ترین نقش در این ستاد را بنده عهده دار بوده‌ام، اظهار داشت: در ماه‌های گذشته بیشترین نقش در ستاد مردمی بر عهده برادران و خواهرانی بود که به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت در عرصه‌های مختلف مبارزه با این ویروس بودند.

وی افزود: در شهرستان‌های استان نیز ائمه جمعه دارای فعالیت‌های خوبی بودند که نتیجه آن هم وحدت و انسجامی بود که در بین مردم و مسئولان ایجاد شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در این عرصه همه مسئولان همراه بودند، ابراز کرد: حوزه علمیه و روحانیت ورود بسیار خوب و جدی داشتند که باید از همه فعالان در این مسیر تقدیر و تشکر کرد.

وی، تشکیل ستاد مردمی را تجربه خوبی دانست و گفت: در عرصه مبارزه با ویروس کرونا با وجود آنکه ویروسی ناشناخته بود، اما فعالیت‌های خوبی را در ایجاد یک کار تشکیلاتی مشاهده کردیم و باید آن را یک تجربه موفق بدانیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه استان همدان در مرز هشدار قرار دارد، مطرح کرد: این جلسه به معنای پایان کار نیست، بلکه مراسمی برای تقدیر از فعالیت‌های چند ماه گذشته فعالان مردمی در میدان مقابله با کرونا است.

وی با اشاره به اینکه باید نحوه فعالیت ستاد را مورد ارزیابی قرار دهیم، عنوان کرد: ستاد مردمی تشکیلاتی قوی، منسجم و با منطق علمی بود باید توسط کارگروه‌های مختلف به آسیب شناسی و بررسی نقاط مثبت و منفی آن بپردازیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر اینکه جهاد و خدمت رسانی به مردم توقفی ندارد، گفت: این تجربه نشان داد که توانایی انجام کارهای بزرگتر با انسجام و وحدت وجود دارد، ولذا از آنجایی که خدمت‌رسانی به مردم متوقف نخواهد شد، اعلام می‌کنیم که ستاد مردمی به عنوان بازوی اجرایی، کماکان آماده همکاری با ستاد پیشگیری است.

وی تصریح کرد: متاسفانه فضای مبارزه با ویروس کرونا در جامعه عادی شده است و به این دلیل نیازمند رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی به صورت جدی هستیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه جوانان حضور فعالی در ستاد مردمی مقابله با کرونا داشتند، ابراز کرد: هر جا که کارها خوب و به صورت جهادی پیش می‌رود، جوانان نیز در آنجا حضور دارند و پای کار هستند.

وی در پایان با تقدیر از کادر پزشکی و درمانی، گفت: باید از همه کادر پزشکی و درمانی بیمارستان‌های استان که با وجود گرمای شدید در حال خدمت‌رسانی و مجاهدت هستند، به صورت ویژه‌ای تقدیر کنیم. 
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha