سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه بخش بهمن ابرکوه

حجت الاسلام بر ضرورت رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»از ابرکوه، حجت‌الاسلام رضا علیزاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه به بیانات مقام معظم رهبری در همایش سراسری قوه قضائیه اشاره کرد و گفت:  رهبر معظم انقلاب در کنار ضرورت تحول در دستگاه قضا و دشواری‌های آن، به مسئله مهم قاطعیت در مبارزه با فساد اشاره کردند و فرمودند که مبارزه با فساد از دوره قبل در قوه قضائیه آغاز شده بود و اکنون به اوج خود رسیده است.

وی با بیان اینکه فساد مالی و اقتصادی مثل ویروس کرونا خطرناک و به شدت واگیردار است، تصریح کرد: مبارزه با فساد باید با جدیت، بدون اغماض، بدون ظلم به افراد بی‌گناه و همراه با عدالت باشد. در ویروس فساد باید دست فاسد قطع شود همان‌گونه که ویروس کرونا مسری است و به دیگران سرایت می‌کند، مفسد اقتصادی هم فساد را به دیگران سوق می‌دهد.

علیزاده با شاره به شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: اگر بی‌توجهی کرده و احتیاط نکنیم، مشکلات عدیده‌ای از جمله تعطیلی شهرها و کشور و در نتیجه مشکلات بعدی را که منجر به مشکلات اقتصادی خواهد شد، پیش رو خواهیم داشت، لذا باید جانب احتیاط رعایت شده و این بیماری جدی گرفته شود.

امام جمعه بخش بهمن ابرکوه در ادامه به مسئله تحریم سوریه نیز اشاره کرد و گفت: آمریکا پس از شکست در جنگ نظامی در سوریه الان می‌خواهد با جنگ اقتصادی به مقابله با خط مقاومت برود، لذا چند روزی است بسته اول تحریمی خود را علیه دولت و مردم سوریه اعمال کرده است.

علیزاده تأکید کرد: هدف آمریکا از تحریم سوریه این است که اولاً مشکلات اقتصادی را برجسته و تشدید کرده و مردم را مقابل دولت قرار دهد، ثانیاً کشورهای جبهه مقاومت را مشغول و ذهن آن‌ها را از مقابله با رژیم صهیونیستی منحرف کند که امیدواریم تحریم سوریه مانند ایران علیرغم سختی‌ها، فرصت‌هایی هم به وجود آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha