جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سوریه

حوزه/ نماینده مقام معظم رهبری در سوریه، با اشاره به درماندگی دشمن در جنگ نظامی، اظهار داشت: دشمن آمریکایی صهیونیستی وقتی نتوانست در جنگ نظامی ملت سوریه را شکست بدهد به جنگ اقتصادی روی آورد که نشان از درماندگی و استیصال آنها است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته حرم حضرت زینب س ضمن تبریک ولادت حضرت امام رضا علیه السلام، به بیان فضائل و کرامات امام پرداخت.

نماینده ولی فقیه در سوریه در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه منطقه غرب آسیا شاهد تحولات جدیدی است و وارد مرحله مهمی از تاریخ شده است ، افزود: امروز مصاف و درگیری جبهه حق و باطل عیان شده است و دشمن آمریکایی صهیونیستی هر روز در حال برنامه ریزی توطئه ای جدید علیه محور مقاومت و مردم آن است که بعضی مزدوران و ارتجاع عرب منطقه نیز با آنها همراهی و همکاری می کنند.

وی تاکید کرد: با این حال به توفیق الهی موازنه قدرت به سمت جبهه حق قرار دارد و با ایستادگی و مقاومت پیشرفت ما و نابودی استکبار قطعی خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی ملت سوریه را مثال موفق یک کشور مقاوم عنوان کرد و ادامه داد: همه دیدیم که ملت سوریه با مقاومت و ایستادگی خود توانست دشمن تکفیری داعش را نابود کند و از بین ببرد.

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه، با اشاره به درماندگی دشمن در جنگ نظامی، اظهار داشت: دشمن آمریکایی صهیونیستی وقتی نتوانست در جنگ نظامی ملت سوریه را شکست بدهد به جنگ اقتصادی روی آورد که نشان از درماندگی و استیصال آنها است.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی در پایان سخنان خود نقشه های دشمنان را شکست خورده دانست و به این آیه قرآن اشاره کرد: و یمکرون و یمکرالله و الله خیرالماکرین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha