چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نواب

حوزه/ رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در پیام های جداگانه انتصاب مجدد آیات حسینی بوشهری و اعرافی را به ترتیب به دبیری شورای عالی حوزه و مدیریت حوزه های علمیه را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در پیامی انتصاب مجدد حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری را به سمت دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله حسینی بوشهری دامت برکاته

انتخاب جناب‌عالی را به دبیری شورای عالی حوزه‌های علمیه که نشان‌گر شایستگی‌های فراوان جناب‌عالی است، تبریک گفته، توفیقات روزافزون شما را در تحقق منویات مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید، آرزومندم.

اطمینان دارم که با ترکیب جدید شورای عالی به دبیری جناب‌عالی و با تجدید مدیریت حوزه‌های علمیه، شاهد اعتلای بیشتر حوزه‌های علمیه در مسیر روشن خدمت به مکتب اهل‌بیت علیهم السلام باشیم.

سید ابوالحسن نواب 

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در پیام دیگری انتصاب مجدد  آیت‌الله علیرضا اعرافی به سمت مدیر حوزه‌های علمیه را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله علیرضا اعرافی دامت برکاته

انتخاب مجدد جناب‌عالی به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه، مایه ابتهاج و تجدید امید در دل همه کسانی شد که به تحولات عمیق و پایدار در حوزه ها دل بسته اند.

امروزه حوزه های علمیه درکنار مسئولیت های سنتی خود در ترویج و تبیین دین، می باید هم پاسخگوی مطالبات دینیِ نوشونده ی دنیای امروز باشند و هم نیازهای فزاینده نظام اسلامی را برآورده سازند. نیل به این اهداف سترگ، نیازمند مدیریتی است برخاسته از متن حوزه، آشنا با علوم و مقتضیات دنیای معاصر، با توانایی بالا در برنامه ریزی و مدیریت و در عین حال، برخوردار از رواداری و تاب آوری زیاد که بتواند همه گرایش های گوناگون در نظام و حوزه را زیر پوشش قرار دهد.

اینک که بنابه شایستگی های محرزتان، اعتماد مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید را کسب کرده اید، از خدای بزرگ و مهربان، توفیقات روزافزون شما را در کسب خشنودی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نیل به آن اهداف والا آرزو می نمایم.

        سید ابوالحسن نواب

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha