جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ظهیری

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران بیان کرد: سامانه نجم به منظور تجمیع همه اطلاعات دانش آموختگان، مبلغان و گروه هایی که با معاونت فرهنگی-تبلیغی در ارتباطند، راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معصومه ظهیری در گفت و گویی با اشاره به راه اندازی سامانه نجم افزود: این سامانه مخفف نرم افزار جامع معاونت فرهنگی-تبلیغی است.

وی بیان کرد: سامانه نجم به منظور تجمیع همه اطلاعات دانش آموختگان، مبلغان و گروه هایی که با معاونت فرهنگی-تبلیغی در ارتباطند، راه اندازی شده است.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران با اشاره به ویژگی های این سامانه افزود: یکی از ویژگی های سامانه نجم ارتباط با سامانه های داخل و خارج از مرکز است.

وی ادامه داد:‌ این سامانه داخل مرکز با سامانه آموزش، کوثر بلاگ و غیره و در خارج از مرکز با سامانه مرکز خدمات، ثبت احوال، بنیاد شهید و غیره به منظور بدست آوردن اطلاعات طلاب در ارتباط است بدین صورت که زمانیکه طلبه ای در سامانه ثبت نام می کند، مشخصاتش خود به خود مشخص و تایید می شود.

ظهیری بیان کرد: از دیگر مزایای سامانه نجم این است که امتیازات طلبه را ثبت می کند برای مثال چنانچه در المپیاد شرکت و یا دوره آموزشی را گذرانده و یا جزو نخبگان باشد به عنوان امتیاز در سامانه ثبت می شود.

وی گفت: سامانه نجم بانک اطلاعاتی طلاب از حیث رتبه آموزشی و علمی و همچنین در سایر فعالیت ها و امتیازات محسوب می شود.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: در بخش بعدی سامانه، اطلاعات گروهی از جمله کانون های دانش آموختگان، مراکز نیکوکاری، گروه های فرهنگی-تبلیغی و جهادی ثبت می شود.

ثبت فعالیت های طلاب

وی فاز بعدی سامانه نجم را گزارش گیری دانست و افزود: این نرم افزار قابلیت دارد که هر گونه فعالیتی که طلاب انجام می دهند را ثبت کند.

ظهیری بیان کرد: امتیازاتی برای بانوان طلبه ای که در سامانه نجم ثبت نام می کنند، قائل می شویم که شامل مواردی از قبیل شرکت در آموزش های خاص و یا جذب بانوان طلبه در نهادهای مرتبط و آموزش و پرورش می شود.

وی گفت: هدف از راه اندازی این نرم افزار جمع آوری اطلاعات دانش آموختگان و فعالان فرهنگی-تبلیغی اعم از کارمندان، اساتید و طلاب و همچنین فعالان قرآنی بوده است.

معاون حوزه های علمیه خواهران ابراز کرد: سامانه نجم در کنار سایر فعالیت هایش، دارای بخشی است که در آن بانوان طلاب بر اساس فعالیت هایی که انجام داده اند، امتیاز می گیرند و رده های خاصی برای فرد در نظر گرفته می شود که این امتیازات در جذب و بکار گیری طلاب موثر است.

وی گفت: قابلیت این نرم افزار این است که امکان ارتقای اطلاعات را دارد و بانوان طلبه هر زمان امتیازی کسب کنند، می توانند در سامانه اطلاعات خود را تکمیل سازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha