جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حادثه سایت هسته ای نطنز

حوزه/ نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی‌های انجام گرفته پیرامون حادثه سایت هسته‌ای نطنز، گفت: سایت هسته‌ای حادثه دیده فاقد مواد هسته‌ای و آلودگی بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، رحمت الله فیروزی پوربادی در گفتگویی ضمن تایید اظهارات سخنگوی سازمان انرژی اتمی و فرماندار نطنز پیرامون حادثه سایت هسته‌ای، گفت: یکی از سوله‌های در دست احداث در محوطه باز سایت دچار آسیب شد اما این حادثه هیچ تلفات جانی نداشت.

بیشتر بخوانید:

مشخص شدن علت حادثه سایت هسته ای نطنز

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، افزود: این رخداد لطمه‌ای به فعالیت‌های جاری این مجموعه وارد نکرد. کارشناسان مربوطه نیز بالافاصله پس از حادثه در محل حاضر شدند و به بررسی ابعاد مختلف و علل این حادثه پرداختند.

فیروزی پوربادی در خصوص احتمال آلودگی و نشت مواد رادیو اکتیو در پی این حادثه، گفت: هر نوع آلودگی ناشی از این رخداد کذب است، عوامل فنی سایت انرژی هسته‌ای مشکل را بررسی خواهند کرد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به گمانه‌زنی‌ برخی رسانه‌ها؛ حمله سایبری به سایت هسته‌ای نطنز را کاملا بی اساس دانست.

بیشتر بخوانید:

بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه سایت هسته‌ای نطنز

گفتنی است، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی پنج شنبه ۱۲ تیرماه از وقوع حادثه‌ای در سایت هسته‌ای نطنز خبر داد و گفت: یکی از سوله‌های در دست احداث در محوطه باز سایت نطنز دچار آسیب شد.

پس از این رخداد، برخی اکانت‌های رسانه‌ای صهیونیستی بلافاصله این حادثه را به اقدامات خرابکارانه نسبت دادند.

پایان پیام

منبع: خانه ملت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha