جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه ای اقدام روزنامه سعودی الشرق الاوسط در اهانت به آیت الله سیستانی را محکوم کرده و گفت: این اقدام اهانت به دین و مسلمان است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه ای اقدام روزنامه سعودی الشرق الاوسط در اهانت به آیت الله سیستانی را محکوم کرده و گفت: این اقدام اهانت به دین و مسلمان است.

رژیم آل سعود در سایه نقش تخریبی خود در منطقه و جهان، با انتشار کاریکاتور اهانت آمیز از حضرت آیت الله سیستانی در روزنامه الشرق الاوسط، بار دیگر به ملت عراق و عموم مسلمانان اهانت کرد.

این کاریکاتور توهین آمیز بیانگر عمق کنیه و تنفر حکام مکتب وهابی صهیونیستی ریاض و نتیجه سیاست خصمانه قدیمی است که در هر مرحله تازه می شود و این اقدام به معنی فروپاشی و ارزش ها و عرف های انسانی، اسلامی و عربی و تجاوز آشکار به حاکمیت کشوری عربی است.

خودرو های بمب گذاری شده عربستانی، انتحاری های سعودی، مقاله ها و برنامه مسموم رسانه های تکفیری و گروهک نظامی وهابی سعودی داعش به ویژه بعد از صدور فتوای جهاد کفایی در برهم زدن وحدت و حاکمیت عراق موفق نبود، لذا محمد بن سلمان و حامیان آن اقدام به طراحی این کاریکاتور توهین آمیز کرده تا بر شکست خود سرپوش بگذارند.

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه به شدت این اقدام اهانت آمیز آل سعود را محکوم کرده و با آن مخالفت می کند؛ چراکه آیت الله سیستانی حافظ وحدت مسلمانان در منطقه عربی و جهان هستند و اهانت به ایشان به معنی اهانت به دین و مسلمانان، پیروان و دوستداران ایشان در جهان است که شمارشان میلیون ها نفر می باشد.

ما از وحدت برادران عراقی در برابر هر کسی که حاکمیتشان را هدف قرار می دهد، قدردانی می کنیم و میگوییم همچنان که توطئه های پیشین به شکست انجامید، این طرح نیز شکست خواهد خورد و سرنوشت کسانی این کاریکاتور موهن را کشیدند، زباله دان تاریخ است.

شورای سیاسی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha