پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه

حوزه/ رئیس مرکز خدمات گفت: برخی افراد برای اینکه مورد سؤال قرار نگیرند آدرس غلط می‌دهند که نشان می‌دهد برای جبران خطاهایشان مرتکب خطاهای بزرگ‌تری می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین ربانی در جمع کارکنان مرکز خدمات با اشاره به نامه‌ای که اخیراً به مقام معظم رهبری نوشته شده است، گفت: خیلی دور از انتظار بود در شرایطی که آمریکا این وضع و رسوایی‌ها را دارد، کسانی که با تاریخ انقلاب اسلامی و مواضع افراد و دیدگاه‌های مختلف آشنا هستند مسائل اقتصادی و گرفتاری‌ها و تحریم‌ها را به مقام معظم رهبری نسبت دهند و بعد متقاضی مذاکره با آمریکا باشند.

وی بیان کرد: این رفتار نشان می‌دهد که حب و بغض و تمایلات نفسانی و حزبی آن‌قدر بر این افراد حاکم شده است که چشم را بر همه حقایق می‌بندند.

رئیس مرکز خدمات گفت: این افراد برای اینکه مورد سؤال قرار نگیرند آدرس غلط می‌دهند که نشان می‌دهد برای جبران خطاهایشان مرتکب خطاهای بزرگ‌تری می‌شوند و برای سرپوش گذاشتن بر ضعف‌ها و حرکت‌های نادرستشان می‌خواهند دیگران را مقصر نشان دهند.

وی ادامه داد: البته برای جمعی از اصلاح‌طلبان آن‌قدر موضوع واضح است که متوجه می‌شوند امروزه نمی‌شود این حرف‌ها را زد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی تصریح کرد: شما در سال ۹۶ حضور پررنگی در انتخابات داشتید و در برابر خطاهای مسئولان سکوت کرده و می‌کنید ولی با این حال همه مشکلات را به گردن کسی می‌اندازید که بیشترین نصیحت، خیرخواهی، توصیه و پشتیبانی را داشتند تا این مشکلات پیش نیاید.

رئیس مرکز خدمات با بیان اینکه این موضوع ارتباطی به اصولگرا و اصلاح طلب ندارد، گفت: این خط‌کشی‌ها صحیح و منطقی نیست، در هر کدام از این مجموعه‌ها آدم‌های خوب و بد هستند و برخی تنها به دنبال منافعشان هستند که در این جمع‌ها قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: کسی که واقعاً اصولگرا بوده و پیرو رهبر باشد و تبعیت درستی از رهبری داشته باشد به او احترام می‌گذاریم و تقدیر می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند که چشمتان به غرب نباشد و تکیه بر کار خودتان باشید ولی نشد.

وی گفت: توفیقاتی که مقام معظم رهبری داشتند بسیار استثنایی است و با مشکلات و گرفتاری‌ها این توفیقات عنایت خداوند است.

رئیس مرکز خدمات تصریح کرد: در قضیه گران شدن بنزین همه دیدیم که رهبری مردانه و صادقانه پای حرف خود ایستادند و فرمودند چون سه قوه تصمیم گرفته بودند من حمایت کردم درحالی‌که عده‌ای دور از انصاف عمل کردند و پای حرف‌های خود نایستادند.

وی بیان کرد: چرا کسی باید این‌قدر بی‌انصاف باشد که خطاها و اشتباه‌ها و ضعف‌ها را در مسئولان ببیند و بعد بگوید مشکلات نتیجه سیاست رهبری است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: گمان نمی‌کردم این خطا را این افراد انجام دهند در شرایطی که یک نفاق نسبی حتی از برخی دشمنان ما نسبت به آمریکا ایجاد شده است.

وی بیان کرد: مگر کشورهایی که مذاکره کردند مانند کره شمالی به جایی رسیدند به جز اینکه ابهتشان شکسته شد؛ درست است که در شرایط سختی هستیم و مشکلاتمان زیاد است اما به عنوان یک کشور قهرمان در دنیا مطرح شده‌ایم.

رئیس مرکز خدمات ادامه داد: در این شرایط سخت مردم ایران ایستاده‌اند و برای عزت اسلام و مسلمین سختی‌ها را تحمل می‌کنند و این قهرمانی برای این مقاومت و حفظ عزت و ایستادگی است.

وی تصریح کرد: آمریکا به وضعیتی رسیده است که با همه رایزنی‌اش نتوانسته از شورای امنیت یک مصوبه علیه ایران بگیرد، در این شرایط چرا شخصی باید به نفع چنین شروری حرکتی انجام دهد. این حرکت خیلی دور از انصاف و تشخیص‌های اولیه و معمولی عناصر سیاسی است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: امروز آمریکا تنهاتر از همیشه است، به جایی رسیده‌ایم که بخشی از اروپا از آمریکا جدا می‌شوند. باید تبیین شود که اروپای ۱۰ سال گذشته کجا بود و امروز کجاست.

‌رئیس مرکز خدمات ادامه داد: ما باید به خدا توکل کرده و در جامعه روشنگری کنیم و نگذاریم عناصری که خودشان عامل این مشکلات هستند در جامعه شبهه افکنی کنند.

وی عنوان کرد: یادمان نمی‌رود که عده‌ای به ترامپ نامه نوشتند که ایران را بیشتر تحریم کنید. این افراد که از دوستان خودتان بوده‌اند چرا خود را به غفلت زده‌اید.  مطمئن باشید این حرکت‌ها از چشم مردم دور نخواهد ماند.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 0
    آقای ربانی جنگ تمام شد هفته بسیج در ستاد نیروهای بسیج برگزار شد در آن روز مسئولین وقت بسیج سپاه، آقای موسوی خوئینی ها را برای سخنرانی دعوت کردند. امروز می گویند آقای خوئینی ها حتی در گرفتن لانه جاسوسی عامل بیگانه بوده است. من می گویم، شما اگر با خوئینی های امروز مشکل دارید جای خود، داشته باشید، اما شما با این کار، امام را زیر سوال می برید. امام به او حکم امیرالحاج داده و از آن بالاتر اجتهادش را تایید کرده و دادستان کل کشور کرده بعد شما می گویید این کمونیست است و آن موقع هم کمونیست بوده است؟ شما فهم امام را زیر سوال برده اید. بعد می گویید رهرو امام هستید. این دوگانگی ما را به اینجا رسانده است. من نمی خواهم از آقای خوئینی ها دفاع کنم من سخنم درباره تغییر مفاهیم و ارزشهاست. چگونه می شود روز هفته بسیج موسوی خوئنی ها را دعوت می کنید و او زی بسیجی را با اتکاء به خطبه ی نهج البلاغه مستند می کند ولی همین موسوی خوئینی ها را دو سال بعد به مساجد راه نمی دهند! این اوضاع آشفته، واژه ها را مسخ می کند. وقتی می گویید مرید و مراد به جز آن دسته از نسل سومی ها و چهارمی ها آیت الله خامنه ای را آیینه ی خمینی می دانند بقیه ی اهالی این دو نسل به القائات غلطی دچار می شوند و حساس می کندکه مثلا نکند بسیج و بسیجی، بیش از یک بازی قدرت نبوده و جوان بسیجی فدای مطامع ریاکاران شده است.
    • صحیفه امام ج ۲۱ ص ۴۵۲ IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
      0 0
      4) - من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسی و اسلام نمایی بعضی افراد ذکری از آنان کرده و تمجیدی نموده‌ام، که بعد فهمیدم از دغلبازی آنان اغفال شده‌ام. آن تمجیدها در حالی بود که خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می‌نمایاندند، و نباید از آن مسائل سوء استفاده شود. و میزان در هرکس حال فعلی او است. روح الله الموسوی الخمینی‌