پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مراسم حرم

حوزه/ هیچ گاه خیانت بعضی از افراد در جمهوری اسلامی، احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، معاصی و... از دید امام زمان(عج) پنهان نمی‌ماند و حضرت اشراف کامل بر تمامی امور و عملکردها دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین گرجیان شب گذشته طی سخنانی که از صحن‌های حرم بانوی کرامت پخش شد، اظهار کرد: بر اساس روایت هر فردی بمیرد و امام زمان خودش را نشناسد به مرگ جاهلی مرده، یعنی کافر از دنیا رفته است.

وی افزود: شناخت و معرفت به امام معصوم در صورتی اتفاق می‌افتد که نخست معرفت شناسنامه‌ای نسبت به حضرات داشته باشیم و دیگر اینکه از مقام و جایگاه امام معصوم نزد خداوند آگاه باشیم.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: امامان معصوم از طرف خداوند بر امت ولایت کامل دارند که رسول خدا آن‌ها را معرفی و تعداد امامان معصوم را ذکر نموده است.

وی تاکید کرد: ائمه معصومین حاضر و ناظر بر تمامی اعمال انسان‌ها هستند و امام معصوم بر شرق و غرب عالم هستی اشراف کامل داشته و در حال حاضر امام زمان(عج) قطب عالم امکان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین گرجیان یادآور شد: هیچ گاه خیانت بعضی افراد در جمهوری اسلامی، احتکار بعضی از انسان‌ها، گرانفروشی، کم فروشی، معاصی و… از دید امام زمان (عج) پنهان نیست و حضرت اشراف کامل بر تمامی امور دارد.

وی افزود: حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز اشراف کامل بر تمامی اعمال ما دارد چرا که حضرت یک بانوی معمولی و عادی نیست بلکه بانویی با کرامت، عالمه، فاضله، معصومه بوده و نزد اولیاء الهی تربیت یافته‌اند.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: هجرت حضرت معصومه سلام‌الله علیها از مدینه به سمت ایران در راستای اهداف خاصی از جمله شناساندن جایگاه و مقام ولی خدا و حجت خدا و امامت امام رضا علیه السلام بود.

وی تاکید کرد: حضرت معصومه سلام الله علیها سلام و ارادت زائرین را می شنود و می‌بیند و جواب می‌دهد و باید حواسمان را خوب جمع کنیم که در مسیر درست قرار گیریم تا مورد عنایت ایشان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha