پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام هنرمند

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: توجه به ارتقای جایگاه فرهنگی و اجتماعی، در بحث ساماندهی گلزارهای شهدا از آغاز طرح های ساماندهی گلزارها تاکنون مورد تاکید بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند گفت: از همین رو مرکز فرهنگی در گلزار شهدای سوم خرداد در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) برای اجرای برنامه های فرهنگی ایجاد شده است.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان قم اضافه کرد: از اهداف ایجاد این مراکز فرهنگی و توجه به این مساله مهم در جریان ساماندهی گلزارها، نشر فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین این فرهنگ برای نسلهای انقلاب است.

حجت الاسلام هنرمند  ادامه داد: در بحث ساماندهی گلزارهای محوری استان از جمله گلزار علی بن جعفر (ع) به عنوان دومین گلزار ملی و گلزار شیخان در کنار حرم مطهر که از قدمتی طولانی برخوردار است، به ایجاد فضاهای فرهنگی این گلزارها نیز توجه و تاکید شده است.

وی خاطر نشان کرد: تمامی فعالیت های بنیاد بر محور نشر فرهنگ ایثار و شهادت است، فرهنگی که موجب پویایی جامعه شده و عامل بازدارنده در برابر دشمنان است، فرهنگ ایثار و نشر روحیه ایثارگری موجب رشد و بالندگی در داخل شده و فکر تجاوز را از دشمنان دور می سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha