شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024

‌ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: دشمنان  نقشه ها وتوطئه های خود را در قالب جنگ نرم پیش می برند و برای سست کردن اعتقادات و باورهای دینی مردم ایران برنامه ریزی گسترده ای انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در جمع بانوان بسیجی، در حسینیه شهید مطهری سپاه قزوین گفت: بسیاری از برنامه های شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی با هدف ضربه زدن به زنان، دختران و جوانان کشور طراحی و برنامه ریزی شده است.

وی افزودد: همه مسئولان و نهادهای فرهنگی تبلیغی همچنین خانواده ها باید نسبت به آگاه سازی فرزندان خود در زمینه تهدیدهای دشمن و پیوند دادن آنان با معارف و مبانی ناب اسلامی تلاش کنند.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین اظهار کرد: اگر چه فعالان تبلیغی، آموزشی و فرهنگی نظیر اساتید دانشگاه، علما و روحانیت حوزه های علمیه در هدایت جوانان و مردم به سمت معارف اسلامی نقش آفرین هستند، اما نقش اصلی و مهم را خانواده ها و والدین ایفا می کنند.

وی ادامه داد: اگر والدین نسبت به ارزش های اسلامی و دینی بی تفاوت باشند، نمی توان انتظار داشت که فرزندان خانواده نسبت به بسیاری از آسیب های فرهنگی مصون باشند.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: امروز باید الگوهای سالم را به فرزندان معرفی کرد تا جوانان و نوجوانان با مطالعه زندگی و سیره آنان، مسیر درست را انتخاب کنند.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: دشمنان نقشه ها وتوطئه های خود را در قالب جنگ نرم پیش می برند که باید این مسئله را جدی بگیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha