شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مصطفی اخلاقی

حوزه/ دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و استانداری کرمانشاه با صدور پیام‌های جداگانه، درگذشت مصطفی اخلاقی، جوان جهادگر کرمانشاهی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و استانداری کرمانشاه با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت مصطفی اخلاقی، جوان جهادگر کرمانشاهی را تسلیت گفتند.

در پیام دفتر نمایندگی دلی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه آمده است:

«هو الحی

خانواده محترم و ارجمند اخلاقی

سلام علیکم

بدین سان و با کمال تأسف و تأثر، عروج ملکوتی هنرمند صبور زنده یاد، مصطفی اخلاقی را تسلیت عرض می‌نمایم.

بدون شک حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی، از بسترهای خدمت کردن به بندگان خدا با استفاده از عناصر بصری، برای تنویر افکار عمومی می‌باشد.

زنده‌یاد مصطفی اخلاقی از بسیجیان خدوم، بی‌ادعا و صبور و از جهادگران مخلص و بی‌ریای کرمانشاه بود، که عمر با برکت خویش را در راه اعتلای فرهنگ والای اسلامی و پایمردی در راه رفع مشکلات مردم سپری نمود، عزیزی که در سفرهای متعدد به عتبات عالیات و خدمت به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خصوصا در ایام اربعین حسینی، انتقال مفاهیم عمیق فرهنگ عاشورایی را در دستور کار خود داشت و تا لحظه عروج در راه تکریم اهل بیت (ع) و تبیین سیره و سلوک این بزرگواران تلاش نمود.

اینجانب فقدان این چهره مردمی و مذهبی را به شما و عموم همشهریان مومن و عاشق اهل بیت (ع) تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند منان برای آن فقید سعید، غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده داغدار ایشان صبر و سلامتی را مسئلت می‌نمایم».

 متن پیام تسلیت هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه نیز به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت جوان انقلابی، فداکار، جهادگر و فعال فرهنگی و رسانه‌ای و معاون سازمان فرهنگی سراج

«مصطفی اخلاقی» که در ایام اربعین حسینی با ایمانی راسخ به آموزه‌های اهل بیت (ع) و مکتب عاشورا منشاء خدمات خالصانه و عاشقانه‌ای به زائرین آقا اباعبدالله الحسین (ع) بود، موجب تأسف، تأثر فراوان و تألم خاطر اینجانب شد.

ضمن عرض تسلیت درگذشت آن جهادگر فرهنگی و بسیجی فداکار به خانواده معزز و محترم ایشان و عموم مردم انقلابی، شهیدپرور و مؤمن استان کرمانشاه از درگاه خداوند منان و رحمان برای آن مرحوم رضوان، غفران، رحمت واسعه الهی، آمرزش و علو درجات و برای خانواده محترم، بستگان و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم».

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حیدری IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    0 1
    سلام خدا بر فدائیان بی اعادی خامنه ای که با غربت تمام هجرت می کنند.
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    0 0
    رحمة الله علیه