پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشریه خبری حوزه‌های علمیه به زبان اردو

حوزه/ به همت بخش زبان اردوی خبرگزاری حوزه، نخستین پیش‌شماره نشریه خبری حوزه‌های علمیه به زبان اردو در قالب الکترونیکی منتشر شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه همزمان با ایام ولادت امام رضا علیه السلام نخستین پیش‌شماره نشریه خبری حوزه‌های علمیه به زبان اردو منتشر شد.

پیش شماره این نشریه که در قالب الکترونیکی منتشر می‌شود به اخبار و گزارش هایی پیرامون رویدادهای حوزوی در هند، پاکستان، ایران، عراق و سایر کشورهای اسلامی و موضع‌گیری‌های مراجع و علما اختصاص یافته است.

فتاوا و نظرات مراجع معظم تقلید درباره کرونا، تحولات جبهه مقاومت، وضعیت شیخ زکزاکی و مقالاتی درباره جایگاه و شخصیت امام رضا علیه و حضرت فاطمه معصومه علیهماالسلام از دیگر مطالب منتشر شده در این نشریه است.

برای دریافت نسخه pdf نشریه خبری حوزه‌های علمیه به زبان اردو اینجا را کلیک کنید.

لازم به ذکر است بخش زبان اردو خبرگزاری حوزه از چندی پیش فعالیت خود را با هدف پوشش فعالیت های حوزویان در منطقه شبه قاره و همچنین انتشار اخبار حوزوی و دینی به زبان اردو  آغاز کرده است.

این سایت هم‌اکنون به نشانی https://ur.hawzahnews.com در دسترس علاقمندان قرار دارد و در آینده نزدیک به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسین IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 0
    بہت اچھا نہ تھکنا
  • عارفی IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    1 0
    آفرین به این ابتکار
  • محمد صابر الهی CA ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    1 0
    توجه به جامعه مخاطب بالای یک میلیارد نفر دنیا که به زبان اردو صحبت می‌کنند یعنی خبرگزاری حوزه شناخت خوبی از شرایط دارد. به عنوان یک طلبه حوزه علمیه قم که دغدغه‌های بین‌المللی نیز دارد بهتون تبریک میگم
  • محدثه IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    1 0
    خیلی دیر شروع کردید ولی ماهی رو هر وقت... با قوت ادامه بدید تا صدای حوزه، مرجعیت دینی، مکتب اهل‌بیت و انقلاب اسلامی در تمام شبه قاره شنیده و تبیین بشه
  • شهاب IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    1 0
    عالی عالی