پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شرح دعای مکارم الاخلاق

حوزه/ شرح و تفصیل دعای بیستم صحیفه سجادیه توسط اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در قالب ۷۰ قسمت ۷ دقیقه‌ای برای پخش در شبکه قرآن در حال تولید و تاکنون بخشی از این قسمت‌ها از این شبکه پخش شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شرح و تفصیل دعای مکارم الاخلاق در قالب برنامه خانه‌های فاطمی به همت اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

این برنامه که از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۹:۱۵ الی ۱۹:۳۰ به روی آنتن شبکه قرآن می‌رود با کارشناسی حجت‌الاسلام اعوانی و دعای مکارم الاخلاق توسط مداحان اهل بیت(ع) واضحی، ضیائی و حسینی نژاد قرائت می شود.

تا کنون ۱۷ قسمت از برنامه شرح و تفصیل دعای مکارم الاخلاق در قالب قسمت‌های ۷ دقیقه‌ای تولید و پخش شده و تولید این برنامه در بیش از ۵۳ قسمت دیگر ادامه خواهد داشت.

دعای مکارم الاخلاق دعای بیستم صحیفه سجادیه است و از ۲۲ فراز تشکیل شده که هر فراز با درود بر محمد و آل محمد شروع ‌می‌شود و امام سجاد(ع) در ضمن هر فراز با درخواست آراستگی به برخی از اخلاق پسندیده یا طلب دوری از بعضی رذائل اخلاقی، ارزش‌ها و ضدارزش‌های اخلاقی را معرفی کرده است. 

گفتنی است: این برنامه به همت اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با سه دوربین تولید و برای پخش به شبکه قرآن ارسال می‌شود و در میان پربیننده ترین برنامه‌های شبکه قرآن رتبه سوم را دارد و استقبال خوبی از طرف بینندگان از این برنامه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha