شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ دومین دوره‌ی تربیت مدرّس کتاب «طرح کلّی اندیشه‌ی اسلامی در قرآن» از سوی دفتر قم موسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام گرامی‌پور؛ مسئول بخش پژوهش و آموزش موسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در این باره گفت: این دوره ویژه‌ اساتید حوزه‌ی علمیه‌قم  است و از امروز دوشنبه ۱۶ تیر ماه به مدت دو هفته در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره  ۴۲ نفر از استادان آقا و خانم حوزه‌ی علمیه‌ی قم پس از گذراندن ۳ مرحله آزمون برخط از کتاب «طرح کلی اندیشه‌ی اسلامی در قرآن» و مصاحبه‌ی علمی از محتوای کتاب در این دوره پذیرفته شده اند.
حجت الاسلام گرامی‌پور خاطر نشان ساخت: این دوره شامل ۲۲ ساعت کلاس آموزشی و ۱۴ ساعت کارگاه خواهد بود و در پایان به افرادی که موفق به کسب نصاب لازم در آزمون کتبی و شفاهی گردند، از سوی موسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی گواهی تدریس  این کتاب اعطا خواهد شد.

وی افزود: کتاب«طرح کلی اندیشه‌ی اسلامی در قرآن» سلسله مباحث رهبر معظّم انقلاب اسلامی (مدّ ظلّه العالی)  است که معرّف ایمان تعهّدآور و اجتماعی است و در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۵۳ و در مشهدمقدّس برگزار شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha