پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله نابلسی

حوزه/ آیت الله عفیف نابلسی از علمای لبنان اقدام روزنامه سعودی "الشرق الاوسط" را در انتشار کاریکاتور توهین آمیز علیه آیت الله سید علی سیستانی را عملی شیطانی دانست..

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عفیف نابلسی از علمای لبنان، اقدام روزنامه سعودی "الشرق الاوسط" در انتشار کاریکاتور توهین آمیز علیه آیت الله سید علی سیستانی را عملی شیطانی دانست که با هدف پایین آوردن ارزش معنوی و اسلامی مرجعیت دینی عراق انجام گرفت.

وی افزود: آیت الله سیستانی از هیچ تلاشی برای وحدت عراق و عراقی ها و حفظ صلح و آرامش داخلی فروگذار نکردند.

این عالم لبنانی اشاره کرد: کسانی که این کاریکاتور توهین آمیز را انتشار کرده اند، از نقش وحدتگرایانه و ملّی مرجعیت، از دعوت های مکرر آن به حفظ روابط مسلمانان و ادیان مختلف، از نقش مرجعیت در خاموش کردن فتنه ها و درگیری ها، از تلاش آن برای تحکیم اوضاع سیاسی و اجتماعی و توصیه های آن در خصوص برقراری بهترین روابط با همسایگان ناراحت و غمگین هستند، لذا برخی از مزدوران به دنبال این هستند که اقدامات و کار های خیر مرجعیت در زمینه ملّی و اسلامی را مخدوش کرده و جور دیگر نشان دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار) IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    0 0
    در مورد آل سعود مفسد : دشمن بیچاره که در مانده است ___کل شیاطین بکمک خوانده است___راه سقوط است همین برخبیث ___بشنو و بسپار بذهن این حدیث ___شبه سقوط شه ملعون ما ___پهلوی مفسد و بس دون ما