جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه مازندران

مدیر حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تقویت تفکر انقلابی در مجموعه حوزه تأکید کرد و گفت: یک حوزه انقلابی همواره در مسیر تحول علمی گام بر می دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران بعد از ظهر امروز در جلسه شورای معاونان مدیریت حوزه استان با اشاره به تشییع پیکر مطهر دو شهید والا مقام مدافع حرم در استان، گفت: بازگشت این دو شهید گرانقدر فضای استان را عطر آگین کرده است.

وی با بیان این که شهدا برای حفظ دین و انقلاب به جنگ با دشمن رفتند، افزود: امروز عزت و اقتدار کشور و ملت ایران مرهون جان فشانی ها و رشادت های شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که امنیت و آرامش امروز کشور با خون پاک شهدا به دست آمده است، ادامه داد: همه ما باید با ادامه راه شهدا که همان حفظ اسلام و انقلاب است، آنها را خوشحال کنیم.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که اعتلای دین، انقلاب و پشتیبانی از ولایت و رهبری مهم ترین خواسته شهدا است، ادامه داد: باید به گونه ای عمل کنیم که شرمنده شهدا نشویم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره به این که فعالیت در حوزه افتخار بزرگی است که باید قدر بدانیم، خاطرنشان کرد: امروز همه ما در مجموعه ای به اشتغال داریم که منتسب به حضرت ولیعصر(عج) است، پس باید گونه ای فعالیت کنیم که موجب رضایت آن شود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که همه تلاش مجموعه همکاران مدیریت حوزه باید ارتقاء علمی، پژوهشی و اخلاقی مدارس علمیه باشد، ادامه داد: ظرفیت های بالایی در سطح مدارس علمیه استان وجود دارد که با برنامه ریزی و حمایت مناسب می توان به رشد مناسب در این بخش دست یافت.

مدیر حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تقویت تفکر انقلابی در مجموعه حوزه تأکید کرد و گفت: یک حوزه انقلابی همواره در مسیر تحول علمی گام بر می دارد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود، استقلال را ویژگی و شاخصه حوزه های علمیه در طول تاریخ برشمرد و افزود: حوزه های علمیه همواره با وجوهات شرعی مؤمنان اداره شده و امروز نیز علیرغم مشکلاتی که در این بخش وجود دارد، حوزه هیچ گاه به دنبال وابستگی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در پایان بر ضرورت راه اندازی شورای ادیان و مذاهب و همچنین برنامه ریزی به منظور تقویت مباحث مهدویت در سطح مدارس علمیه استان تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha