جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه از برگزاری گارگاه یکروزه جهاد تربیتی، تهذیبی با شرکت ۳۰ نفر از مدیران و معاونین تهذیب مدارس علمیه استان با حضور دو تن از اساتید اعزامی از قم خبر داد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، از برگزاری گارگاه یکروزه جهاد تربیتی، تهذیبی با حضور ۳۰ نفر از مدیران و معاونین تهذیب مدارس علمیه استان خبر داد و اظهار داشت: فلسفۀ ذاتی حوزه های علمیه تهذیب نفوس و تربیت عالمان وارسته و انقلابی است که بخش اعظمی از این مهم جز با دست با کفایت مدیران دلسوز صورت نمی گیرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه با توجه به نقش تعیین کننده مدیران در شاکله شخصیت طلاب و بیان نصایح پدرانه به آنان، گفت: لازم است که کارگاه های دانش افزایی برای مدیران مدارس علمیه، با موضوع مخاطب شناسی جوان و نوجوان در نظر گرفته شود.

 وی تصریح کرد: یکی از برنامه های اصلی در مدارس علمیه غیر از مباحث آموزشی و بصیرتی که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد، مباحث تربیتی و تهذیبی طلاب، اساتید و مدیران است.  

حجت الاسلام محمدی فر اظهار داشت: طبق برنامه ریزی بعمل آمده در شورای تهذیب استان، با اجرای دقیق کارگاه های دانش افزایی در قالب جهاد تربیتی مدیران و اساتید که نقش مؤثر در تربیت طلاب دارد، شاهد رشد و شکوفایی فضای معنوی مدارس علمیه خواهیم بود.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: سومین کارگاه جهاد تربیتی مدیران و اساتید مدارس علمیه استان در روز پنج شنبه ۱۹ تیرماه ۱۳۹۹ با حضور دو تن از اساتید مجرب اعزامی از قم، به مدت یکروز کامل برگزار می شود.   

وی در پایان گفت: در طول مدت حضور اساتید اعزامی از قم برای اجرای طرح جهاد تربیتی مدیران و اساتید، از ظرفیت این اساتید در برگزاری کارگاه های انگیزشی برای طلاب مدارس علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه و امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب استفاده خواهد شد که این کلاس ها با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام علیکم از حجت الاسلام حاج آقای خاجوی که مجاهدانه ومخلصانه زحمت می کشد کمال تشکر را دارم .