جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسوی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه کرونا زنگ هشداری برای همه متولیان آموزشی در کشور بود، گفت: کرونا این مهم را به ما متذکر شد که باید برای شرایط این چنینی، زیرساخت های آموزش مجازی مهیا باشد.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان اظهار کرد: در ماه های اخیر شاهد بودیم که کرونا بسیاری از بخش کشور به ویژه بخش آموزش را به تعطیلی کشاند و تداوم این وضعیت می تواند خسارت های بسیاری به مباحث آموزشی وارد نماید.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: بی شک حوزه های علمیه نیز از این خسارت بی نصیب نبودند، ولی خوشبختانه حوزه ها و مدارس علمیه به خوبی از ظرفیت فضای مجازی برای استمرار آموزش ها بهره بردند.

وی با اشاره به اینکه کرونا زنگ هشداری برای همه متولیان آموزشی در کشور بود، عنوان کرد: کرونا این مهم را به ما متذکر شد که باید برای شرایط این چنینی، زیرساخت های آموزش مجازی مهیا باشد.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: طلاب اجازه با تشکیل گروه های مجازی، درس ها را تعطیل نکردند، ولی با این وجود باید به صورت اصولی و ساختارمند بسترهای آموزش  مجازی در کشور تقویت شود.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار اضافه کرد: هیچ کسی نمی داند که وضعیت کرونا در ماه های آینده به ویژه آغاز سال تحصیلی چگونه خواهد بود، لذا باید با یک کار جهادی شرایط را برای مقابله با کرونا در حوزه آموزش مهیا سازیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha