سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کتابخانه حرم حضرت معصومه

حوزه/ کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها پس از یک دوره تعطیلی بخاطر شیوع ویروس کرونا، از شنبه بیست و یکم تیرماه ۹۹ بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتابخانه آستان مقدس بعد از یک دوره تعطیلی به خاطر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از روز شنبه ۹۹/۰۴/۲۱ بازگشایی می‌شود.

متقاضیان عضویت در کتابخانه آستان مقدس می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه هفدهم تیرماه ۹۹ از طریق سایت کتابخانه آستان به آدرس http://lib.amfm.ir برای استفاده از این فضا و بهره مندی از منابع این کتابخانه ثبت نام کنند.

کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها واقع در ضلع شمالی صحن فاطمی حرم مطهر، به عنوان یک مرکز علمی فرهنگی دارای تالار مرجع، نرم افزارهای امانی، اینترنت پژوهشی، مطبوعات روز، ارائه تصاویر نسخ خطی و کتب قدیمی و امکانات پژوهشی دیگر می‌باشد.

گفتنی است: کارت عضویت سال‌های گذشته از تاریخ ۱۷ تیرماه ۱۳۹۹ بدون اعتبار است بنابراین دانش‌آموزان سال آخر، دانشجویان، طلاب سطح دو به بالا و سایر افراد دارای مدرک دانشگاهی و حوزوی باید ابتدا اقدام به ثبت نام اینترنتی کنند و پس از دریافت پیامک تأیید حضور تمامی افراد برای تایید هویت و حضور در کتابخانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و داشتن ماسک الزامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha