جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زهرایی

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: نماز کلید پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی در جامعه و سرمنشأ کمال و راهی برای رسیدن جامعه به سعادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سید قریش موسوی در دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن تبریک انتصاب وی، گفت: امیدواریم حضور شما در این مسئولیت منشأ خیرات و برکات برای دارالمؤمنین باشد.  

وی موضوع اقامه و ترویج نماز در جامعه و خانواده ها را با اهمیت دانست و بیان کرد: اگر در جامعه نماز اقامه شود اما منجر به کاهش آسیب ها و ناهنجارهای اجتماعی نشود، در حقیقت نماز به معنای واقعی آن اقامه نشده است

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین تصریح کرد: اگر مسئولان جامعه به دنبال کاهش آسیب های اجتماعی هستند، باید ترویج فرهنگ نماز را در رأس برنامه های خود قرار دهند.  

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری یکی از وظایف اصلی مدیران و مسئولان نظام و دولت موضوع ترویج فرهنگ نماز است که برای ترویج و تبلیغ آن باید برنامه ریزی های خاصی صورت گیرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین تصریح کرد: دستگاه های مرتبط با ترویج فرهنگ نماز جماعت در کنار فعالیت های روزانه علاوه بر مبحث نماز، به موضوع زکات، خمس، امر به معروف و نهی از منکر نیز توجه داشته و مشارکت فعال داشته باشند

در ادامه حجت الاسلام محمدجواد زهرایی‌، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: در موضوع مسجد و خانه‌های قرآنی و هر مسئله‌ای در مورد فرهنگ دینی مکلف به سیاستگذاری هدایت و حمایت هستیم و در دوره مدیریت بنده براساس تأکید حجت الاسلام والمسلمین قمی، ریاست سازمان تبلیغات باید مدیران تبلیغات اسلامی از مسیر تحول یک گام جلوتر باشند زیرا در دهه پنجم انقلاب، نیازمند تحول و دگرگونی در روش‌ها و مدیریت‌ها هستیم.

حجت الاسلام زهرایی خاطرنشان کرد: شاید شیوه سازمان تبلیغات اسلامی در دوره گذشته به گونه‌ای بود که منتظر می‌ماند تا سراغش بیایند اما امروز رویکرد ما رفتن به سراغ مخاطب است تا هدایت و راهنمایی کنیم و جوانان انقلابی وارد میدان شوند و در امور دینی و مذهبی پیشگام باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha