پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سامانه منتظر

حوزه/ فراخوان ثبت نام طلاب مجازی و غیرحضوری جامعة‌الزهرا علیهاالسلام در سامانه «منتظر» و تکمیل بانک جامع اطلاعات در این سامانه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، صدیقه حاجی‌پور با اشاره به جمع‌آوری اطلاعات طلاب مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در سامانه «منتظر»  اعلام کرد: با توجه به ظرفیت ارزشمند کشوری و بین‌المللی طلاب مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام و با هدف ارتقای کیفیت ارتباطات علمی و فرهنگی، شناسایی توانمندی و استعدادهای طلاب، طرح فراخوان تکمیل بانک جامع اطلاعات طلاب مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام عنوان کرد: با توجه به گستردگی طلاب این مرکز در سراسر ایران و نیز سایر کشورهای جهان، این طرح دارای برکات بسیار زیادی است که از جمله آن می‌توان به بهره‌مندی بهینه از حضور بانوان طلبه در مراکز رسمی و فرهنگی سراسر جهان و نیز استفاده از ظرفیت طلابِ مستعد مجازی وغیرحضوری اشاره کرد که این مهم جز با تکمیل بانک اطلاعات جامع از سوی طلاب، امکان‌پذیر نخواهد بود.

حاجی پور یادآور شد: سال گذشته، بانک جامع اطلاعات طلاب مجازی و غیرحضوری با عنوان «سامانه منتظر» با همکاری دفتر فناوری اطلاعات جامعه الزهرا علیهاالسلام راه اندازی و رونمایی شد.

وی ادامه داد: طلاب این مرکز می‌توانند با مراجعه به سامانه منتظر به آدرس https://montazer.jz.ac.ir فرم‌های اطلاعاتی خود را تکمیل کنند؛ همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۵۳۲۱۱۲۳۰۹ تماس بگیرند.

وی در پایان اضافه کرد: ضمن قدردانی از طلابی که قبلاً اطلاعات خود را در سامانه منتظر ثبت کرده‌اند، تقاضامندیم نسبت به بروزرسانی صفحه شخصی خود، اقدام کنند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha