شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
باسم خشان نماینده مجلس عراق

حوزه/ باسم خشان گفت: دولت و برخی از فراکسیون هایی که مخالف حضور آمریکا در عراق بودند، هیچ توجهی به اقدامات نیرو های آمریکایی در داخل عراق ندارند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، باسم خشان نماینده مستقل مجلس نمایندگان عراق با بیان اینکه دولت و برخی از فراکسیون هایی که مخالف حضور آمریکا در عراق بودند، هیچ توجهی به اقدامات نیرو های آمریکایی در داخل عراق ندارند، تأکید کرد: بعضی از فراکسیون هایی که خواهان اخراج نیروهای آمریکایی بودند، از موضع خود عقب نشینی کردند.

وی افزود: دولت هیچ توجهی به تصمیمات و اقدامات نیرو های آمریکا در داخل عراق ندارد و این مسئله شک انسان را در خصوص موضع گیری دولت در قبال اقدامات آمریکایی ها و نادیده گرفتن آنچه هر لحظه اتفاق می افتد، بر می انگیزد.

باسم خشان اشاره کرد: بعضی از فراکسیون های سیاسی مجلس نمایندگان که از اولین حامیان و رأی دهندگان به مصوبه اخراج نیرو های آمریکایی از عراق بودند، از موضع خود عقب نشینی کردند.

نماینده مستقل مجلس عراق در پایان بیان داشت: وضعیت کنونی به همگی نشان داد فراکسیون های سیاسی که مصوبه اخراج نیرو های آمریکایی از عراق را بررسی کردند، در مجموع در این تصمیم جدّی نیستند و مطالبات آنان حقیقی نبود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha