جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انعقاد تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه و صدا و سیمای مرکز لرستان

حوزه/ حوزه علمیه و صدا و سیمای مرکز لرستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی امروز در جلسه ای با مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های تبلیغی حوزه و رسانه ملی بهره برداری شود، گفت: حوزه های علمیه و رسانه ملی ظرفیتی مناسب برای تبلیغ، تبیین و ترویج آموزه های دینی و فرهنگی در جامعه است که باید با برنامه ریزی و انسجام در ساخت برنامه های دینی و فرهنگی از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای ترویج آموزه های دینی و فرهنگی هیئت های اندیشه ورز ایجاد و راه اندازی خواهد شد، گفت: هیئت های اندیشه ورز در حوزه دین و فرهنگ راهکارها و راهبردهای لازم را ارائه خواهند داد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه  شناسایی و برنامه ریزی نخبگان و اساتید حوزه برای ساخت و حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی از اهداف مهم تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه و صدا و سیما است، خاطر نشان کرد: تولید محتوای علمی متناسب با نیازسنجی های بومی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی یادآور شد: تنظیم تقویم سالانه مناسبت های مذهبی و برنامه ریزی در راستای تقویت ساخت برنامه های معارفی، مذهبی و مناسبتی هم از دیگر اهداف تفاهم نامه همکاری های حوزه و صدا و سیمای لرستان است.

علیرضا شیروی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان نیز در این دیدار بر آمادگی این مرکز برای همکاری لازم با حوزه استان و مبلغان تاکید کرد.

در این جلسه همچنین تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه و صدا و سیمای مرکز لرستان امضا شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha