جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هیئت علمای بیروت

حوزه/ هیئت علمای بیروت با صدور بیانیه برگزاری مراسم یادبود انفجار دفتر تفنگداران دریایی آمریکا در فرودگاه بیروت را محکوم کرد و افزود: لبنان مستعمره آمریکا نیست و نخواهد بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئت علمای بیروت با صدور بیانیه برگزاری مراسم یادبود انفجار دفتر تفنگداران دریایی آمریکا در فرودگاه بیروت را محکوم کرد و افزود: لبنان مستعمره آمریکا نیست و نخواهد بود و اینکه دولت آمریکا می خواهد لبنان، حیاط خلوت آن برای پروژه های سلطه گرانه در جهت خدمت به منافع خود و رژیم صهیونیستی باشد، رؤیایی است که هرگز تحقق نخواهد یافت.

علمای بیروت نقض حاکمیت لبنان و تکریم سربازان اشغالگر در این سرزمین لبنان را محکوم کردند و آن را اقدامی اهانت آمیز و خودکامگی آمریکا دانستند که احساسات شهروندان لبنانی را جریحه دار می کند.

این هیئت افزود: لبنانی ها در آتش حمایت آمریکا از تمامی جنگ ها، کشتار ها و آوارگی هایی که دشمن صهیونیستی در طی دهه ها به راه انداخت، سوختند.

هیئت علمای بیروت با این اقدام مخالفت کرد و از تجمع مردمی در ورودی فرودگاه بیروت در اعتراض و مخالفت با این اقدام وقیحانه تشکر و قدردانی کرد و افزود: این تجمع بیانگر مخالفت با تمامی انواع اهانت دولت شرور آمریکا به ملت لبنان و ملت های منطقه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha