جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلالی

حوزه/ رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی، یکی از الزامات مهم در راستای مقابله با اوج گیری شیوع ویروس کرونا، توجه به مقوله فرهنگ سازی در جامعه از طریق فعالیت های رسانه ای است.

عبدالله جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با ابراز تأسف از این که هنوز هم بعضی از مردم، چندان خطر کرونا را جدی نگرفته اند، اظهار داشت: در روزهای اخیر با افزایش آمار تلفات کشوری این ویروس منحوس زنگ خطر جدی برای همه ما به صدا در آمده و در این اوضاع و احوال لازم است که مردم بیش از گذشته به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

وی افزود: از سویی لازم است به شکل علمی و البته قابل فهم زمینه های شیوع این بیماری را به آحاد مردم توضیح دهیم و در کنار آن از فرهنگ سازی رسانه ای نسبت به این مساله غافل نشویم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: اگر در روزهای آینده مردم و خانواده ها این مساله را جدی نگیرند، چه بسا خدای ناکرده وضعیت شیوع بدتر شود و در آن صورت ممکن است امکانات بیمارستان ها و مراکز درمانی جوابگوی نیاز بیماران کرونایی نباشد و لذا از همه شهروندان قمی می خواهیم که در این باره دقت و حساسیت لازم را داشته باشند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha