پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسعود پیرمرادیان مدیرعامل دفتر نشر معارف

حوزه/ مدیرعامل نشر معارف گفت: هدف از نشست جلسات «عصرانه های داستان»، بالابردن سطح علمی نویسندگان جوان و بررسی نقاط قوت و ضعف داستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، پیرمرادیان در حاشیه ی بیست و نهمین جلسه از سلسله جلسات عصرانه های داستان، که از سوی حوزه هنری و نشر معارف، در روز چهارشنبه ۱۸تیرماه در قم برگزار شد، با اشاره به اهداف  برگزاری سلسله جلسات نقد کتاب، تحت عنوان عصرانه های داستان  که از سوی نشر معارف و حوزه هنری قم، برگزار می شود، گفت:  جلسه ی امروز را به جهت نقد کتاب «شکار هیولا» نوشته ی محمد سرشار، که از نویسندگان توانمند کشور، در عرصه رمان نویسی است، با هدف بالابردن سطح علمی نویسندگان جوان و بررسی نقاط قوت و ضعف داستان این کتاب برپا نمودیم .

مدیرعامل نشر معارف بیان داشت: این سلسله نشست های علمی- تخصصی، با هدف بالابردن ضریب کتابخوانی در جامعه، اشاعه ی این فرهنگ در بین اقشار مختلف جامعه، و بالا بردن سطح دانش و مهارت نویسندگان جوان عرصه ی داستان نویسی برپا می شوند.

وی عنوان داشت: به کمک این گونه جلسات می توان محتواهای مناسبی برای رسانه های مختلف، اعم از رادیو، تلویزیون و سایر رسانه ها تولید کرده و به آن ها در ایجاد فرهنگ مطالعه در سطح جامعه یاری رساند.

مدیر نشر معارف، ضمن تشکر از نویسندگان استان قم که با این مجموعه همکاری خوبی داشته اند، گفت: از همه ی نویسندگان فعال استان قم که در این نشست ها حضور پررنگی دارند، تقدیر و تشکر داریم و به  آن ها این  نوید را می دهیم که سلسله نشست های عصرانه های داستان، در آینده نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور این عزیزان ادامه خواهد داشت و از نظرات آن ها در تولید کتاب های داستانی استفاده خواهیم برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha