جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رؤیا دهقانی

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران یزد گفت: هفت عنوان کتاب توسط اساتید حوزه علمیه خواهران استان یزد از سال ۱۳۹۴ تاکنون توسط نشر هاجر، چاپ و توزیع شده است.

خانم رویا دهقانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد گفت: با توجه به نقشه راه ترسیم شده از سوی رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی) در قالب گام دوم انقلاب اسلامی و با عطف توجه بر رسالت حوزه­های علمیه، طلاب حوزه های علمیه خواهران می کوشند تا سهم پژوهشی خود را در راه تحقق آرمان­های انقلاب محقق نمایند.

وی افزود: در همین راستا با پشتکار و تلاش بانوانِ صاحب قلم و تدبیر و برنامه­ ریزی مجریان بخش­ های مختلف پژوهش در مدارس علمیه و مدیریت­ استانی، شاهد نگارش تک نگاری­ های علمی خواهران بوده ایم.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد تصریح کرد: حمایت از نشر آثار قرآنی طلاب با هدف گسترش روحیه و فرهنگ پژوهش و تقویت انگیزه­های طلاب از سال ۱۳۹۴ با همت مرکز نشر هاجر آغاز شده و هم اینک از استان یزد هفت اثر از طلاب و اساتید استان یزد توسط این انتشارات به چاپ رسیده است.  

وی در بیان عناوین کتابهای چاپ شده، گفت: «احکام نوپدید فقهی»، «آیات قرآن در منظومه اعتقادی حکیم نظامی»، «مثل­های قرآنی با مروری بر کلام علی و فاطمه (علیهما السلام) »، «راهبری اعمال در پرتو خودآگاهی و خویشتن­داری»، «حجیت گفتار صحابه و تابعین در تفسیر»، «جلوه­های اخلاقی، تربیتی و ادبی سوره »ص«» و«روش­های پاسخ به شبهات در قرآن و روایات» از  عناوین این کتاب ها می باشد.

این مسئول حوزوی در پایان اضافه کرد: علاقه­مندان می­توانند برای تهیه این آثار از طریق فروشگاه الکترونیکی به نشانی http://hajarpub.ir/ اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha