جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مریم حسن پور

حوزه/ رئیس اداره آموزش و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد از همکاری و مساعدت مسئولان حوزه علمیه خواهران در برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) تقدیر و تشکر کرد.

خانم مریم حسن پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، گفت : امروز بیان دین از زبان بانوان برای بانوان به مراتب تأثیرگذارتر است و این امر به دلیل ارتباط راحتی است که با یکدیگر برقرار می کنند.

وی با بیان این که اهتمام در عرصه تبلیغ دین، از جمله مهم ترین رسالت های حوزه های علمیه خواهران است، بیان کرد: خواهران طلبه در کنار وظایف مهمی که در خانواده  دارند  لازم است به تبلیغ نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند و از علم و استعداد خود در راه تبلیغ معارف اسلامی استفاده کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد با تاکید بر اینکه تبلیغ دین و هدایت مردم در واقع تداوم بخش راه و مسیر مقدس انبیا و اولیای الهی است، خواستار اهتمام بانوان حوزوی در عرصه تبلیغ دین و استفاده از عنصر هنر جهت تأثیر گذاری بیشتربر مخاطب شد.

وی ادامه داد: بنا به درخواست اداره آموزش و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد برگزاری مراسم بزرگداشت میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) ویژه بانوان، به حوزه علمیه خواهران استان یزد واگذار شد.

این مقام مسئول در بیان جزئیات برنامه های اجرا شده این مراسم، گفت: قرائت قرآن توسط بانوی طلبه برگزیده مسابقات کشوری، اجرای استند آپ کمدی با موضوعات اجتماعی و اخلاقی، مولودی خوانی از جمله برنامه های اجرا شده این مراسم بود.

 وی با بیان اینکه در بخش تقدیر از دختران نخبه استان، از هفت طلبه نخبه شهر یزد در عرصه های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی  با اهدای هدیه قدردانی شد، اضافه کرد:کسب رتبه اول در جشنواره علامه حلی، کسب رتبه شایسته تقدیر در جشنواره بانوی کرامت، تالیف کتاب، فعالیت های اجرایی و تدریس، سردبیری نشریه، فعالیت گسترده  و  برتر در عرصه فضای مجازی، کسب رتبه های کشوری قرآنی و المپیادهای علمی و تسلط به زبان انگلیسی و عربی از جمله عناوین نخبگان و منتخبان حوزه علمیه خواهران استان یزد در این مراسم بود.

حسن پور در ادامه گفت: رئیس اداره آموزش و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با حضور در دفتر مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد از همکاری و مساعدت مسئولان حوزه علمیه خواهران و بانوان حوزوی برگزار کننده در بخش های اجرایی و محتوایی بزرگداشت میلاد حضرت معصومه(سلام الله علیها) که در بوستان طوبی یزد برگزار شد، با اهدای هدیه ای تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha