شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
لائینی

امام جمعه ساری با تأکید براین که وحدت و همبستگی در همه بخش ها لازم  و ضروری است، خاطرنشان کرد: راه شکست توطئه های دشمن علیه انقلاب، نظام و ملت ایران، تقویت وحدت ملی با محوریت ولایت است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار امام جمعه بهشهر و جمعی از اعضای ستاد نماز جمعه این شهرستان، نماز جمعه را از جمله رویش های مهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: نماز جمعه عامل وحدت و همبستگی مردم است.

وی با بیان این که دشمنان در طول چهل سال اخیر همه توان خود را به کار گرفتند تا جایگاه نماز جمعه را در جامعه تضعیف کنند، افزود: این پایگاه عبادی سیاسی در همه این سال ها موجب خنثی سازی توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود بر ضرورت بسترسازی به منظور حضور بیشتر جوانان در ستادهای نماز جمعه تأکید کرد و گفت: باید فضا را به گونه ای فراهم کنیم تا جوانان بیشتری به سمت این مجموعه سوق پیدا کنند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود تلاش عمومی در دوران شیوع ویروس کرونا در سراسر استان اشاره کرد و افزود: پس از رهنمودهای مقام معظم رهبری یک خیزش عظیمی در بخش های مختلف برای اجرای طرح مواسات و کمک مؤمنانه در کشور ایجاد شد.

وی با بیان این که همه بخش های مردمی و دولتی برای مقابله با کرونا به صحنه آمدند، گفت: این سرمایه عظیم باید با برنامه ریزی مناسب حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که چنین وحدت وهمبستگی ملی در هیچ نقطه ای از جهان دیده نشده است، تصریح کرد: این عزم عمومی و تلاش جمعی ناشی از تربیت دینی این ملت بزرگ و فهیم است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که دشمنان این ملت از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی استفاده می کنند، گفت: در همین جریان کرونا نیز رسانه های غربی شبانه روزی به دنبال بزرگ نمایی این بیماری در کشورمان بودند، در حالی که وضعیت بسیاری از کشورهای جهان از ایران بحرانی تر بوده است.

امام جمعه ساری با تأکید براین که وحدت و همبستگی در همه بخش ها لازم  وضروری است، خاطرنشان کرد: راه شکست توطئه های دشمن علیه انقلاب، نظام و ملت ایران، تقویت وحدت ملی با محوریت ولایت است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha