پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پوستر ثبت نام مؤسسه دارالزهرا (س)

حوزه/ ثبت نام دوره جدید موسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، موسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) تحت اشراف دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از میان برادران طلبه و خواهران علاقه مند برای سال تحصیلی جدید دانش پژوه می پذیرد.  

بر اساس این گزارش، «اتمام پایه ۷ حوزه علمیه برای طلّاب بلند مدت و اتمام سطح دو برای طلّاب سفیران هدایت»، «داشتن سابقه تبلیغ»، «داشتن انگیزه و توانایی لازم جهت آموزش و اعزام»، «قبولی در مصاحبه شفاهی»، «تعهّد اشتغال به تحصیل تا پایان دوره آموزشی» و «حداکثر سن ۳۵ سال» از شرایط ثبت نام برادران می باشد.

 همچنین از شرایط ثبت نام خواهران: «دارابودن مدرک تحصیلی دیپلم (حوزوی یا کلاسیک)»، «قبولی در مصاحبه شفاهی»، «تعهّد اشتغال به تحصیل تا پایان دوره آموزشی»، «داشتن سابقه تبلیغ حافظان قرآن کریم و نهج البلاغه در اولویت ثبت نام می باشند» و «حداکثر سن ۳۵ سال» می باشد.

گفتنی است: «بهره‌مندی از فضای آموزشی مناسب و کاربردی در تبلیغ»، «بهره‌مندی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم»، «اعطای گواهی پایان دوره»، «معادل سازی دروس گذرانده شده در مؤسسه توسط دفتر تبلیغات اسلامی جهت دوره‌های پودمانی و سایر مراکز»، «حمایت و اعزام به مناطق تبلیغی»، «کمک هزینه تحصیلی ماهانه (برادران)» و «مهد قرآن جهت حضور خردسالان (۳ الی ۶ سال)» از مزایا و امتیازات این دوره است.  

مهلت ثبت نام تا تاریخ ۳۱ مرداد ماه بوده و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در موسسه به آدرس اینترنتی www.daralzahra.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهلامیرشکاری IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    خیلی خوب