جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) ملایر با بیان اینکه مجوز قرآنی بودن مدرسه صادر شده است، گفت: از سال آینده مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع)، مدرسه ای با رویکرد حفظ قرآن خواهد بود که طلاب در طول دوران تحصیل ۶ ساله خود حافظ کل قرآن خواهند شد.

حجت الاسلام حسن رحیمی مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به اینکه در ایام پذیرش حوزه‌های علمیه از تمام ظرفیت موجود در شهرستان برای جذب و پذیرش داوطلبان استفاده شده است، اظهار داشت: از زمان آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه در جلسات مختلفی با بزرگان و مسئولان شهر نحوه پذیرش و جذب دانش آموزان تبیین شد و اطلاع رسانی خوبی صورت گرفت.

وی با تاکید بر اهمیت استفاده از فضای مجازی، مطرح کرد: یکی از بسترهای مهم که در ایام کرونا مورد استفاده قرار گرفت، فضای مجازی، نشریات و روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها بود که اثر بخشی خوبی را هم در این بخش شاهد بودیم.

حجت الاسلام رحیمی افزود: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز مختلف با مشکلاتی در زمینه تبلیغ مواجه شدیم و به همین دلیل به سمت استفاده از ظرفیت ها و بستر های دیگر حرکت کردیم.

وی اظهار کرد: علیرغم شیوع ویروس منحوس کرونا و به وجود آمدن مشکلات بسیار، اما اساتید، کادر و طلاب مدرسه با تمام توان در خدمت این موضوع بودند.

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) ملایر با بیان اینکه حلقات صالحین یکی از گروه های هدف هر ساله در جذب داوطلبان بود، گفت: کادر و اساتید مدرسه هر یک با حضور در مناطق و روستاهای اطراف اقدام به تبلیغ چهره به چهره و جذب داوطلبان کردند.

وی با اعلام اینکه در جلسه‌ای از دانش آموزان نخبه در حوزه قرانی و نهج البلاغه تجلیل به عمل آورده شد، عنوان کرد: در این مراسم که دانش آموزان همراه با اولیا خود در آن شرکت داشتند زمینه مناسبی برای برقراری ارتباط همیشگی دانش آموزان با حوزه فراهم شد.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه مجوز قرآنی بودن مدرسه صادر شده است، عنوان کرد: از سال آینده مدرسه علمیه علی بن ابی طالب(ع)، مدرسه ای با رویکرد حفظ قرآن خواهد بود که طلاب در طول دوران تحصیل ۶ ساله خود حافظ کل قرآن خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha