پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه بخش بهمن ابرکوه

حوزه/ حجت الاسلام علیزاده با اشاره به گرانی افسارگسیخته، گفت: تهدید پیش روی کشور، سوء مدیریت برخی دولتمردان و پیوند دادن همه مشکلات به رفع مشکل هسته‌ای و اجرای برجام است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده در خطبه های نماز جمعه امروز به پیام رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه اسماعیل هنیه اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این پیام حمایت مستقیم ایران انقلابی از فلسطین و آزادی این سرزمین مقدس را اعلام کردند.

وی تصریح کرد:  از طرفی مقاومت فلسطین تنها بر حمایت ایران تکیه و اعتماد دارد و ان شاء الله حماقت های صهیونیست ها سبب می شود جبهه نجات فلسطین با پرچمداری ولی امر ملسمین پیروز است و تحرکات آمریکا و اسرائیل اثر نخواهد داشت.

امام جمعه بخش بهمن اظهار کرد: مقام معظم رهبری موضوع تحول خواهی و تحول آفرینی را با تکیه بر مکتب امام خمینی (ره) مطرح کردند؛ فرصت های خوبی در انقلاب اسلامی آغاز شده است و «ترکیب جوان و انقلابی مجلس یازدهم»، «عملکرد خوب و عدالت محورانه قوه قضاییه» و همچنین «تاب آوری بی‌نظیر مردم در برابر تحریم‌های آمریکا با ضعف آشکار مدیریتی دولتمردان» و به فضل خدا «شکست راهبردی آمریکا در منطقه» از جمله این موارد است.

حجت الاسلام علیزاده افزود: تهدید پیش روی کشور، سوء مدیریت برخی دولتمردان و پیوند دادن همه مشکلات به رفع مشکل هسته‌ای و اجرای برجام است که امید است در این ایام پایانی، دولت به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای به فکر مردم و مشکلات اقتصادی باشد، چرا که قیمت ها سر به فلک کشیده و متأسفانه نظارتی هم وجود ندارد.

وی در ادامه به قیام خونین مسجد گوهرشاد در 21 تیر ماه علیه کشف حجاب اشاره کرد و ادامه داد: یکی از توطئه های دشمنان اسلام در تاریخ معاصر،کشف حجاب بود. رضا خان با حمایت و هدایت انگلیسی ها سر کار آمد تا اسلام زدایی کند که یکی از طرح  های آنها در این زمینه کشف حجاب بود.

امام جمعه بخش بهمن تأکید کرد: آن زمان که فضاهای ارتباط جمعی فراهم نبود دشمن از عمله هایی چون رضا خان برای از بین بردن ارزش ها استفاده می کرد؛ اما امروز از طریق ماهواره و فضاهای مجازی تلاش دارند ارزش ها را ضد ارزش جلوه دهند. 
 خطیب جمعه بخش بهمن تصریح کرد: جدای از مسئله دین، عقل انسان حکم می کند که از هر چیز ارزشمندی باید بیشتر محافظت شود؛ زنان و دختران از منظر خداوند دارای ارزش هستند؛ لذا باید به مردان تذکر داده شود که غیرتمند باشند و اجازه ندهند ناموسشان بدون پوشش و با آریش در ملا عام ظاهر شود.

حجت الاسلام علیزاده در خاتمه ضمن تأکید بر رعایت مسائل بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک، تأکید کرد: همه باید کمک کنند تا از این بحران عبور کنیم. دارو خانه ها و فروشندگان کالای پزشکی ماسک را به قیمت خرید به مردم برسانند نه اینکه ماسکی که قیمت آن 1500 تومان است به 3000 تومان بفروشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha