جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه کامفیروز

حوزه/ خطیب جمعه کامفیروز گفت: برخی از مسئولان با بی برنامگی و سوءمدیریت، مشکلات بزرگ معیشتی را برای مردم به وجود آورده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد تقی زاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در مصلی کامفیروز برگزار شد، در خصوص نامه مقام معظم رهبری به اسماعیل هنیه اظهار داشت: چندی قبل، اسماعیل هنیه طی نامه‌ای، گزارشی از فعالیت‌های گروه‌های جهادی فلسطین خدمت رهبر معظم انقلاب ارسال کردند که روز دوشنبه ۱۴ تیرماه جواب رهبر معظم انقلاب به گزارش او منشتر شد.

وی در ادامه اضافه کرد: آنچه که از رد و بدل شدن نامه‌ها آشکار می‌شود، حمایت همه جانبه‌ ایران انقلابی از فلسطین است، همچنین اتحاد بیش از پیش محور مقاومت اسلامی با رهبریت ایران انقلابی بوده که این خود موجب هراس و دلهره‌ مضاعف دشمنان خواهد شد.

خطیب جمعه کامفیروز، فلسطین را قلب تپنده‌ اسلام دانست و تصریح کرد: ان شاء الله فلسطین از دست جنایتکاران صهیونیست آزاد خواهد شد.

وی با اشاره به درخواست مقام معظم رهبری مبنی بر تحول خواهی و تحول آفرینی اخاطرنشان کرد: امروز با تحول‌هایی که در قوه‌ قضائیه در برخورد با مفسدین اقتصادی به وجود آمده، و همچنین تحول‌ها و جوانگرایی‌هایی که در مجلس شورای اسلامی شاهد آن هستیم، می بینیم که با حرکت‌های انقلابی و خالصانه چقدر موجب دلگرمی مردم شده‌اند.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: برخی از مسئولان با بی برنامگی و سو مدیریت، مشکلات بزرگی را برای مردم به وجود آورده و در حال تحمیل معیشتی طاقت‌فرسا بر آن‌ها شده‌اند.

وی گفت: در قوه‌ مجریه نیز، تا تحولی رخ ندهد، مشکلات به راحتی حل نخواهد شد؛ مردم باید تحول خواهی را آغاز کنند، تا ان شاء الله در چهله‌ دوم انقلاب شاهد روی کار آمدن دولتی جوان، مردمی و انقلابی باشیم که با مدیریت و نظارتی قوی علاوه بر تلاش جهت تحقق آرمان ها و منویات امامین انقلاب، پایانی بر مشکلات مردم شود.

امام جمعه کامفیروز در ادامه ضمن محکوم کردن اقدام موهنانه‌ روزنامه‌ سعودی الشرق الاوسط در اهانت به مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سیستانی، مطرح کرد: پس از سقوط صدام و روی کار آمدن دولتی شیعی در عراق با حمایت مرجعیت، عراق خار چشمان وهابیون و آل سعود گردید.

وی بیان کرد: عربستان و امارات با حمایت‌های آمریکا و اسرائیل برای از بین بردن دولت شیعی در عراق دست به هر کاری از جمله تشکیل داعش، شوراندن کردها علیه دولت مرکزی، ایجاد فتنه بین توده‌های مردم و تشکیل تظاهرات گسترده و سعی در منحل یا مدغم کردن حشدالشعبی داشتند، اما همه‌ این توطئه‌ها با بصیرت و هشیاری مرجعیت در عراق ناموفق ماند، لذا اکنون که دشمنان با صرف هزینه‌های گسترده نتوانسته‌اند راه بجایی ببرند دست به دامان کاریکاتور و توهین شده‌اند که این کارشان هم از مصادیق "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد"  شده ‌است و پس از انتشار این اهانت، بار دیگر موجب شد تا مردم عراق دشمن اصلی خود را بهتر بشناسند و با همدیگر متحدتر شوند.

حجت الاسلام تقی زاده در خصوص اهمیت روز چهارشنبه پیش‌رو که دحو الارض است، گفت: سه ماه حرام ذی‌القعده، ذی‌الحجه و محرم فرصتیست مغتنم برای سالکان و جویندگان راه خدا، به تعبیری، سه ماه رجب، شعبان و رمضان برای سالکان مجذوب است و سه ماه ذی‌القعده، ذی‌الحجه و محرم برای مجذوبان سالک. کسانی که از قافله‌ی ۳ ماه اول جا مانده‌اند، ۳ ماه دوم فرصتیست مجدد برای آن‌ها تا خودشان را به کاروان ملحق کنند.

وی در پایان تصریح کرد: یکی از این فرصت‌های مناسب برای تقرب، همین روز دحو الارض است که آن را مغتنم بشمارید و با مراجعه به کتاب شریف مفاتیح الجنان از آداب و اعمال این روز با خبر شوید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha