پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید منتظر مهدی، از فضلای هندوستان

حوزہ/ حجت الاسلام والمسلمین رضوی گفت: جهان اسلام از دادگاه قضایی مربوطه و دیوان بین المللی دادگستری درخواست ممنوعیت انتشار روزنامه«الشرق الاوسط» و مجازات شدید عاملان اهانت به مرجعیت کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید منتظر مهدی، از فضلای هندوستان و مدرّس حوزه علمیه قم در بیانیه ای اقدام روزنامه الشرق الاوسط علیه حضرت آیت الله سیستانی را محکوم کرد و از جهان اسلام خواست تا نسبت به این مسئله اعتراض کند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

روزنامه الشرق الاوسط، سخنگوی نیروهای ضداسلامی، اقدامی زشت و اهانت آمیز به آیت الله العظمی سیستانی انجام داده است. این اقدام عملی غیرقابل تحمل برای جهان اسلام است که ما آن را به شدت محکوم می کنیم. در عین حال از دستگاه قضایی و دیوان بین المللی دادگستری خواستار ممنوعیت انتشار این روزنامه می شویم و برای کسانی که جرات به چنین اقدامی کرده اند مجازات شدیدی را خواستاریم.

خدمتی که آیت الله العظمی سیستانی مدظله به جهانیان در شکست سازمان تروریستی داعش ارائه داده است از جهان پنهان نیست، از این رو از جهان اسلام میخواهیم که به شدت علیه این اقدام فجیع اعتراض کنند. بگذارید نیروهای دشمن بدانند که این چراغ (مقام والای مرجعیت) با باد هرچند تند و تیز خاموش نمی شود زیرا این امر دارای پشتیبانی الهی است. صاحب مرجعیت در غیب حضور دارد.

در آخر سخن  از خدا می خواهیم تا از مرجعیت در برابر شر دشمنان محافظت کند و در ظهور امام زمان (عج) تسریع کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha