جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام‌جمعه ابرکوه

حوزه/امام جمعه ابرکوه گفت: این روزها شاهد سیر صعودی قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به بهانه افزایش نرخ ارز و طلا هستیم که شعار مسئولین هم مبنی بر سر به زیر شدن این منحنی مورد توجه مردم قرار نمی گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ابرکوه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه امروز شهر ابرکوه با اشاره به سیر صعودی قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به بهانه افزایش نرخ ارز و طلا، اظهار کرد: شعار مسئولین مبنی بر اینکه به زودی این منحنی سر به زیر می شود مورد توجه مردم قرار نمی گیرد! زیرا ضربه‌ای که از ناحیه سقوط ناباورانه ارزش پول ملی بر بدنه اقتصاد و کشور خورده است به آسانی قابل جبران نیست.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: تنها باید با آه و اسف شاهد تنگنای معیشتی و سختی زندگی مردمی باشیم که به رغم همه فشارهای کمرشکن اقتصادی، نجیبانه وفاداری خود را به نظام و انقلاب و ولایت حفظ می کنند و با سنگ صبر شیشه دسیسه دشمنان و بدخواهان را می شکنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه به سالروز تهاجم نیروهای رضا شاه به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم به جرم اعتراض به کشف حجاب اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب مقوله ای است که محصول دو فضیلت حیا و غیرت است، متأسفانه خیلی از بد پوشش ها متوجه هشدار الهی در بیماری کرونا نشدند و همچنان مراعات شئونات اسلامی جامعه را نمی کنند. 

وی اذعان کرد: امروز بدپوششی به عنوان یک بیماری بدخیم در کشور ما رواج دارد که توسط غرب، در کشورهای اسلامی با هدف تسلط بر جوامع اسلامی از طریق اشاعه فحشاء و فساد اجرا شده و می‌شود. لذا زنان و دختران مسلمان ما باید هوشیارانه با طرح فاسد کشف حجاب که مجری آن رضاخان قلدر بود مقابله کنند و ایمان و عفاف خود را از تیررس حرمت شکنان  شیطان صفت خارج نمایند. 

امام جمعه ابرکوه ادامه داد: حجاب و پوشش برای زنان با شخصیت و فرهیخته ای است که با اعتقاد از ارزش‌های دینی خود دفاع می کنند و نشان می دهند مقام زن والا است، نه کالا. حجاب وسیله‌ای است که نشان دهد زن وسیله نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به پیروزی های جبهه مقاومت در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: یکی از این پیروزی ها محکومیت ترور شهید سردار سلیمانی توسط گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل بود که در گزارش خود نوشت: «این اقدام نقض منشور سازمان ملل توسط آمریکا بوده است» و این گزارش به سهم خود پرده از چهره منافقانه آمریکا در ادعای دفاع از حقوق بشر برداشته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اضافه کرد: پیروزی دوم شکست نخست وزیر جنایتکار و افراطی رژیم صهیونیستی در اجرایی کردن طرح الحاق بود که می ‌خواست بخشی از کرانه باختری را به دیگر مناطق اشغالی ملحق کند؛ اما با تهدید به قیام سراسری ملت فلسطین و مخالفت جهانی مواجه و از طرح خود عقب نشینی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: سومین پیروزی هم سرشکستگی وهابیون سعودی در اهانت به مقام مرجعیت در عراق بود که یکی از روزنامه های سعودی با اقدام سخیف خود در انتشار کاریکاتور از مرجعیت عراق موجی از مخالفت و اعتراضات مردم را در داخل و خارج از عراق برانگیخت و وهابیون سعودی را مجبور کرد تا این مطلب موهن را از سایت خود حذف کند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha