جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید عارف الحسینی

حوزه/ حجت الاسلام مقصودعلی دومکی گفت: شهید سید عارف حسین الحسینی، خمینی پاکستان و رهبر بزرگی بود که همیشه در پرتو آموزه های انقلاب اسلامی سعی و تلاش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفتگو با خبرنگار  سرویس بین الملل خبرگزای حوزه، گفت: یک ملت زنده همیشه فداکاران خود را به یاد می آورد و فراموش نمی کند. قائد ملت پاکستان، شهید سید عارف حسین الحسینی، خمینی پاکستان و رهبر بزرگی بود که همیشه در پرتو آموزه های انقلاب اسلامی سعی و تلاش کرد. او مروج فکر امام خمینی و راهنمای بزرگ ملت پاکستان بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین دومکی ادامه داد: به مناسبت سی و دومین سالگرد رهبر فقید پاکستان شهید علامه سید عارف حسین الحسینی، مجلس وحدت مسلمین پاکستان برای بزرگداشت مقام این بزرگوار مانند هر سال، سالگردی در سراسر کشور برگزار می نماید. مجلس وحدت مسلمین پاکستان این افتخار را دارد که مروج افکار و نظریات این شهید والا مقام می باشد.

وی گفت: دشمن در این اشتباه بود که ترور شهید سید عارف حسین الحسینی موجب نابودی عقاید و افکار انقلابی وی خواهد بود ولی افکار او هنوز زنده است. حتی بعد از ۳۲ سال ، شهید عارف الحسینی هنوز در قلب میلیون ها انسان زنده است و اندیشه ها و افکار او هنوز پیام مرگ برای باطل است.

وی گفت: محکم ایستادن در برابر نیروهای استکبار و ضد اسلامی، در ملت ما آگاهی و بصیرت ایجاد  می کند برای همین یکی از اقدامات مهم و فراموش نشدنی این شهید والا مقام ترغیب ملت بصیر پاکستان برای متصل کردن آنها به نظام ولایت و امامت و آماده سازی برای اطاعت از خمینی بن شکن و همچنین بی نقاب کردن چهره زشت آل سعود بود. عارف الحسینی قرن ها با افکار خالص و آموزه های الهی خود زنده خواهد ماند و ما نیز از خدواند متعال توفیق ادامه راه این شهید فقید خواستاریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha