شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست

حوزه/ کسانی هستند که نماز می خوانند، اما هیچ اثر معنوی در وجود آنها نیست و این نشان می دهد که نماز را درک نکرده و باید همواره در راستای درک فضیلت های نماز بکوشیم نه فقط خواندن آن.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر قدیر در نشست شورای اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همت همه باید بر این باشد که نماز را به پا داریم و به پا داشتن نماز به معنی درک نماز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: کسانی هستند که نماز می خوانند اما هیچ اثر معنوی در وجود آنها نیست و این نشان می دهد که نماز را درک نکرده و باید همواره در راستای درک فضیلت های نماز بکوشیم نه فقط خواندن آن.

دکتر قدیر گفت: سیاست ما در دانشگاه علوم پزشکی قم این است که فرهنگ برپا داشتن را نهادینه کنیم و خوشبختانه در مجموعه دانشگاه نیز شاهد توجه همه جانبه از سوی دانشجویان، اساتید، پزشکان و کادر بهداشت و درمان به موضوع نماز هستیم.

حجت الاسلام طاهری رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه گفت: برای اقامه نماز باید همه تلاش کنیم و البته در مجموعه دانشگاه این امر مهم رقم خورده است و شاهد برپایی نماز در تمامی فضاهای دانشگاه هستیم.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha