پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 909246
۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
اینستا

حوزه/ طنز برای تفریح خاطر و سرگرمی است، ولی بنده با این نوار بعد از نماز صبح گریستم؛ خصوصا این دعا: ای خدا کاری بکن نذار که از زندگی ناامید بشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سید عباس نبوی با انتشار کلیپی طنز از سید رضا نریمانی(مداح) با عنوان «مخصوص مجردها»، نوشته است:

هو الحق
طنز برای تفریح خاطر و سرگرمی است، ولی بنده با این نوار بعد از نماز صبح گریستم؛ خصوصا این دعا: ای خدا کاری بکن نذار که از زندگی ناامید بشیم.
دو هزار و هفتصد تریلیون تومان نقدینگی در حال بازی رفت و برگشت میان بانک ها و بورس است و سیاه چال بلعیدن دسترنج جوانان و همه مردم شده است؛ و دولت جز دمیدن بر تنور آن، هیچ اقدامی نمی‌کند و حتی قادر نیست مالیات معقول برای هزینه‌های کشور را از این آوار نقدینگی بگیرد و خرج جوانان کند.

هر چه فریاد می‌زنیم لااقل دو سه اقدام عاجل بکنید: جلو ورود سوداگرانه بانک‌ها به بازارهای مسکن و ارز و طلا و بورس را بگیرید، مالیات بر سرمایه های سنگین در گردش وضع کنید، رابطه مستقیم میان بانک ها و بورس را قطع کنید؛ گوش شنوایی نیست.

امروز هیچ راهی برای تسهیل زندگی جوانان بجز سرمایه گذاری پایه برای آنان نظیر شهرک سازی و واگذاری زمین بدون بهره، اعطای وام زندگی ساز با سود زیر چهار درصد و تجهیز سایر منابع شهری و دولتی وجود ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha