جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طراحی ماسک‌های مخصوص روسری توسط بانوی محجبه

حوزه/ حلیمه عدن مسلمان ۲۲ ساله سومالیایی تبار در آمریکا، بسته حجابی جدیدی را طراحی کرده که شامل ماسک‌های مخصوصی می‌باشد که بر روی روسری دکمه می‌خورند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از gruntstuff، حلیمه عدن طراح لباس و مدل لباس‌های حجابی، ماسک‌های جدیدی طراحی کرده است و بخشی از پول حاصل از خرید قرار است به صورت کالا به بخش بهداشت و درمان اهداء شود.

حلیمه مسلمان سومالیایی- آمریکایی ۲۲ ساله برای تهیه ست حجابی جدیدی متشکل از روسری و ماسک‌های صورت پارچه‌ای که از فرد در برابر ابتلا به ویروس کرونا محافظت می‌کند با یک گروه تهیه کننده ماسک با نام «انی ویر» همکاری کرده است.

 این شرکت اعلام کرده در ازای هر خرید، یک ماسک بهداشتی دکمه دار به کادر پزشکی داده می‌شود. عدن نخستین مدل حجابی بود که به خاطر پوشیدن لباس‌های محجبه ورزشی و نوشتن در رابطه با دشواری‌ها و چالش‌های زنان محجبه هنگام فعالیت‌های ورزشی ممعروف شد.

وی در این باره گفت: درحالی که بسیاری دختران محجبه در بخش بهداشت و درمان کار می‌کنند، من سعی داشتم ماسکی طراحی کنم که روی حجاب آن‌ها دکمه داشته باشد و فعالیت را برای آن‌ها تسهیل کنم.

حلمیه درباره رنگ‌های روشن و پاستیلی ماسک‌ها نیز گفت: من می‌خواستم ماسکی ارائه دهم که احساس آرامش را منتقل کند. بنابراین به دنبال ماسکی رفتم که این حس امنیت و آرامش را به وجود آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha