شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
صفایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با صدور پیامی از طلاب جهادی اعزامی از قم به استان بوشهر و روحانیت استان جهت خدمت به بیماران ویروس کرونا تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، قرارگاه جهادی فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه های استان بوشهر با دعوت از طلاب جهادی قم و بوشهر از روز پنجشنبه به جهت کمک به کادر درمانی در بیمارستان خلیج فارس حضور پیدا کرده و تمام تلاش خود را بکار بسته تا بتوانند باری از دوش کادر درمانی بردارند.

در همین خصوص حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با صدور پیامی از طلاب جهادی اعزامی از قم به استان بوشهر و روحانیت استان جهت خدمت به بیماران ویروس کرونا تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

خدمت و همیاری یکی از بزرگترین اعمال خیر انسانی است که خداوند متعال و حضرات معصومین «علیهم السلام» بر آن سفارش و تاکید فراوان نموده‌اند.

خدمت و پرستاری از بیماران در دو عرصه درمانی و امور معنوی و روحی از والاترین و مؤثرترین نوع خدمت می باشد که هم اینک در شرایط وجود بیماری ویروس کرونا و شیوع آن، کادر محترم درمانی خدمات شایسته ای ارائه نموده است و همچنین طلاب گرانقدر حوزه‌های علمیه با تلاشی جهادی به خدمت در این عرصه در تمام نقاط ایران پرداخته‌اند که منشاء خیرات بسیاری بوده اند.

بدین وسیله از حضور ارزشمند طلاب اعزامی از شهر مقدس قم به استان ولایت‌مدار بوشهر که با تمام وجود به جهاد سلامت و خدمت پرداخته و درس و زندگی خود را رها نموده و هجرتِ خدمت به مردم نموده اند و همچنین طلاب و روحانیون استان بوشهر که در کنار کادر پزشکی در بیمارستان ها حضوری کار آمد دارند و در خدمت بیماران ویروس کرونا هستند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

بی‌تردید این کار جهادی و ارزشمند مرضی خداوند متعال و ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم «روحی فداه» و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» و موجب حُسن آخرت آن بزرگواران خواهد بود.

صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha