جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین بهرامی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان گفت: آزمون ورودی سطح سه و چهار حوزه علمیه خواهران اصفهان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان از برگزاری آزمون ورودی سطح سه و چهار حوزه علمیه خواهران اصفهان خبر داد و اظهار داشت: این آزمون روز شنبه ۲۸ تیرماه همزمان با سراسر کشور در مؤسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا(س) اصفهان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از ۳۵۰ نفر متقاضی سطح سه در رشته های تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، اخلاق اسلامی، مدرسی ادبیات عرب، کلام اسلامی، مشاوره خانواده و تربیت دینی کودک ۲۲۸ نفر معاف از آزمون و ۱۲۲ نفر در آزمون شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی افزود: در سطح چهار نیز تعداد ۴۹ نفر در رشته تفسیر و علوم قرآنی با گرایش تفسیر تطبیقی و علوم و معارف قرآن، فقه و اصول با گرایش فقه خانواده و کلام اسلامی به رقابت می پردازند.

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان با بیان اینکه آزمون ورودی مقطع سطح چهار در یک نوبت برگزار می شود، خاطرنشان کرد: طی این آزمون شرکت‌کنندگان به سؤال های چندگزینه‌ای و تشریحی پاسخ می دهند.

وی در پایان یادآور شد: نتایج آزمون کتبی ورودی مقطع سطح سه و چهار متعاقبا از طریق پایگاه سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران به نشانیpaziresh.whc.ir اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha