جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره مردمی کرامت

حوزه/ چهارمین جشنواره مردمی کرامت با تعداد ۲۲ هزار و ۸۷۳ شرکت کننده از سراسر کشور در چهار محور پویش فدای دخترم شامل جشن‌های عمومی، مجازی و خانگی، مسابقه بزرگ حدیث کرامت،برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، چهارمین جشنواره مردمی کرامت به همت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در دهه کرامت با تعداد ۲۲ هزار و ۸۷۳ شرکت کننده برای مخاطب عمومی و بخش کودک و نوجوان از ۲ تا ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۹ در سطح ملی برگزار شد.

این جشنواره که با شعار «خدمت کریمانه، همدلی به رسم اهل‌بیت(ع)» به منظور گرامیداشت دهه کرامت و ایجاد شادی مومنانه برگزار گردید در چهار محور پویش فدای دخترم شامل جشن‌های عمومی، مجازی و خانگی، مسابقه بزرگ حدیث کرامت در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال، پویش آذین بندی محلات، مساجد و منازل و حضور سفیران کریمه در استان‌های قم، مازندران، اصفهان، یزد و لرستان اجرا شد.

در بخش تدوین محتوای این جشنواره تولید عکس نوشت، داستان‌های کوتاه از زندگی حضرت معصومه علیهاالسلام، تولید نرم‌افزار اندروید چند رسانه‌ای مسابقه حدیث کرامت و انتشار آن، تولید محتواهای تصویری و گرافیکی برای اهداء به تشکل‌های مردمی، تولید ۶ فایل لوگو و هویت بصری جشنواره، ۴ فایل لایه باز برای تشکل‌ها، ۱۳ فایل عکس نوشت، ۱۴ طرح دهه کرامت، ۴ دیوار نگار، ۱۱ کلیپ دهه کرامت، راه اندازی سامانه و سایت جشنواره، طراحی مجدد فرم سایت کرامت و طراحی دو بخش عمومی و تشکل‌ها در سایت کرامت دنبال شده است.

در این جشنواره با تشکیل و راه‌اندازی مرکز تماس در ۵ میز خدمت به میزان ۱۰۰۰ نفر ساعت ارتباط پیامکی، مجازی و تلفنی رقم زده شده و بیش از دو هزار کانون و تشکل فعال مردمی کد اختصاصی شرکت در جشنواره دریافت کرده‌اند.

همچنین مرکز ارتباط مجازی با دو میز خدمت و ۳۰۰ نفر ساعت فعالیت برای جریان سازی در فضای مجازی تشکیل شد که در مجموع ۶۰ کانال با ۵۰۰ هزار مخاطب را در این جشنواره همراه کرد.

علاوه بر آن برای ارتباط با سازمان‌ها و نهادهای عضو شورای بزرگداشت دهه کرامت درخواست همکاری در جشنواره و درخواست  معرفی تشکل‌های مردمی برتر به همه نهاد داده شد و مرکز خدمات حوزه های علمیه  با مشارکت در تامین هدایا ویژه طلاب، کانون‌های مساجد با معرفی ۳۰ تشکل فعال، وزارت کشور با معرفی ۳۰ تشکل و ستاد اقامه نماز با معرفی ۱۰ تشکل فعال در اجرای این جشنواره مشارکت کردند.

در مجموع تعداد کل شرکت کننده گان ۲۲ هزار و ۸۷۳ نفر است که سه هزار و ۵۱۶ نفر در پویش فدای دخترم، ۱۸ هزار و ۸۴۷ نفر در مسابقه حدیث کرامت، ۵۱۰ نفر در پویش آزین بندی منازل، مساجد و محله شرکت داشته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha