پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی شاهرودی

حوزه/ معاون فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در کردستان از اجرای ۳۰ برنامه با محوریت عفاف و حجاب در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی شاهرودی، امروز در نشست خبری به مناسبت هفته «عفاف و حجاب» اظهار داشت: تشکیل بنیاد «عفاف و حجاب» در کشور و استان کاری ضروری و شایسته است که امیدواریم تشکیل این بنیاد نتایج فرهنگی خوبی به دنبال داشته باشد.

معاون فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در کردستان ادامه داد: تمام تلاش بنیاد عفاف و حجاب در کشور و کردستان استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های قشر بانوان و بخش فرهنگی می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: قبل از تشکیل بنیاد عفاف و حجاب دستگاه های بسیاری یعنی در حدود ۳۰ دستگاه در بحث فرهنگی به ویژه عفاف و حجاب در کردستان فعالیت می کردند، اما تشکیل بنیاد عفاف و حجاب در کشور و کردستان ایجاد یک تشکیلات جدید نیست، بکه هدف از تشکیل این بنیاد همراهی و تعامل با سایر نهادهای دینی و فرهنگی برای توسعه بیشتر امور دینی و فرهنگی می باشد.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی افزود: بی شک همراهی فعالان فرهنگی به ویژه بانوان در بنیاد عفاف و حجاب می تواند زمینه ساز حرکت های خوبی در بحث فرهنگی در استان کردستان کشور شود.

معاون فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: در هفته اخیر بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی در بخش عفاف و حجاب در سطح استان کردستان انجام می شود.

وی در پایان سخنان خود به برخی از برنامه های بنیاد  عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقه پیامکی، تجلیل از نفرات برتر، اعمال تخفیف ۲۰ درصدی در محصولات عفاف و حجاب، ضبط سخنرانی‌های کوتاه از روحانیون تشیع و تسنن و... از جمله برنامه‌های این بنیاد در کردستان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha