پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام شکریان

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که ویروس بدحجابی و بی عفتی خطرناک تر از ویروس کرونا است، تصریح کرد: نباید نسبت به گسترش این دو ویروس خطرناک در جامعه سکوت کنیم و تماشاگر باشیم.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران از افزایش مسافرت های غیر ضروری به استان که منجر به تشدید شیوع ویروس کرونا شد به شدت انتقاد کرد.

وی با بیان این که متأسفانه در طی هفته ها و روزهای اخیر شاهد حضور گسترده برخی مسافران و گردشگران به مناطق مختلف استان هستیم، افزود: این حضور غیر ضروری موجب آغاز موج دوم کرونا در شهرهای استان شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و عدم فاصله گذاری اجتماعی موجب افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان شده است، خاطرنشان کرد: این بی توجهی و افزایش آمار مبتلایان به کرونا در طی روزهای اخیر موجب فشار سنگین به کادر درمانی شده است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که این سفرهای غیر ضروری موجب از بین رفتن زحمات چندین ماهه کادر درمانی بیمارستان ها شده است، تصریح کرد: در چنین شرایطی که توصیه همه مسؤولان بهداشتی و درمانی کشور، پرهیز از سفر و رعایت توصیه های بهداشتی است، سفر به منظور تفریح و خوش گذرانی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که متأسفانه حضور گسترده مسافران و گردشگران در طی روزهای اخیر به استان، علاوه بر گسترش شیوع ویروس کرونا موجب گسترش ولنگاری های فرهنگی در این مناطق شده است، افزود: گردشگری در برخی نقاط استان تنها با گسترش بدحجابی و ولنگاری های فرهنگی همراه است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم مؤمن و انقلابی شهرهای مختلف استان از شیوع دو ویروس کرونا و بدحجابی و بی عفتی در مناطق گردشگرپذیر به شدت نگران هستند، بیان داشت: مسئولان استان باید برای جلوگیری از گسترش این دو ویروس خطرناک تدبیر کنند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که ویروس بدحجابی و بی عفتی خطرناک تر از ویروس کرونا است، تصریح کرد: نباید نسبت به گسترش این دو ویروس خطرناک در جامعه سکوت کنیم و تماشاگر باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان ما همان طور که نسبت به ویروس کرونا حساس هستند باید نسبت به گسترش ویروس خطرناک بدحجابی در جامعه نیز دغدغه داشته باشند، ادامه داد: برخورد با عواملی که به دنبال ضربه زدن به ارزش های دینی و الهی هستند یک مطالبه عمومی و جدی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، تشدید فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در مناطق آسیب پذیر استان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: به طور حتم گسترش این فعالیت ها موجب کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی در استان خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha