سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جامعه اسلامی میشیگان خرابکاری در یک مرکز اسلامی را محکوم کردند

 حوزه/ در پی خرابکاری در یک مرکز اسلامی در شهر وارن در ایالت میشیگان، شورای روابط اسلامی آمریکایی خواستار رسیدگی به این پرونده به عنوان یک جنایت نفرت محور شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از wxyz، شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر)  بزرگترین سازمان حقوقی حامی مسلمانان در ایالات متحده آمریکا، نسبت به اقدام خرابکارانه در مرکز اسلامی جدید در شهر وارن در ایالت میشیگان ابراز تاسف کرده و از مقامات رسمی خواست راجع به این حادثه تحقیق کرده و آن را به عنوان یک حمله نفرت محور مورد بازرسی قرار دهند.

اعضای جامعه اسلامی هنگامی که روز شنبه به مرکز اسلامی الاحسان وارد شدند بلافاصله متوجه شکسته شدن شیشه های چندین پنجره و باقی ماندن یک چکش در صحنه گردیدند.

داوود ولید، مدیر اجرایی این شورا در میشیگان گفت: به دلیل افزایش حوادث نفرت محور علیه مسلمانان، عبادتگاه‌ها و اقلیت‌ها در سراسر کشور، از مقامات رسمی، مجریان قانون، ایالتی و فدرال می‌خواهیم که این عمل خرابکاری را به عنوان یک جنایت احتمالی نفرت بررسی کنند.

وی افزود: با توجه به سابقه روابط تنش زا و حوادث ضدمسلمانی در وارن ، مهم است که مجریان قانون این واقعه را با جدیتی که شایسته آن است ، بررسی کند.

مدیر اجرایی شورا همچنین اظهار داشت مخالفت هایی با گسترش مراکز اسلامی در وارن و سایر مناطق وجود دارد و تهدیداتی علیه مساجد محلی اتفاق افتاده اند.

در این میان اداره پلیس وارن گزارشی از خرابکاری ارائه داده است ، اما ذکر نکرده است که آیا می تواند به عنوان یک جنایت احتمالی نفرت محور تحقیق شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha