جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیماسادات لاری

حوزه/ سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که ۲۵ استان کشور در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند، از انجام بیش از دو میلیون تست تشخیص قطعی کرونا در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲۴ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۲۰ نفر از آنها بستری شدند.

وی با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۲ هزار و ۱۷۳ نفر رسیده است، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۲۱۱ نفر رسید.

لاری در ادامه با اشاره به این که خوشبختانه تاکنون ۲۲۵ هزار و ۲۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند، افزود: ۳۳۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: تاکنون دو میلیون و ۲۳ هزار و ۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری با اعلام این که استان های آذربایجان های شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: استان های تهران، فارس، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، همدان، یزد و خراسان شمالی نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha