جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عبدالعلی پناهی

حوزه/ مسئول طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه از ثبت‌نام دوره جدید این طرح در سطوح مختلف به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام عبدالعلی پناهی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مطالعه آثار ارزشمند شهید آیت الله مطهری همواره یکی از مطالبات مقام معظم رهبری بوده و لذا از سال ۸۹ تاکنون دوره تابستانی طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری از سوی معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه جهت طلاب برگزار شده است و امسال به خاطر محدودیت هایی که وجود دارد این دوره به صورت غیر حضوری برگزار می گردد.

وی افزود: این دوره تابستانی به نحوی برنامه ریزی شده است که طلاب علاقمند بتوانند سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری را در ۳ مرحله مطالعه کنند و لذا تمامی طلاب برادر در تمامی سطوح تحصیلی می توانند در این دوره شرکت کنند.

مسئول طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری حوزه ادامه داد: زمان برگزاری دوره از ۴ مرداد تا ۷ شهریور ۹۹ به مدت ۳۵ روز می باشد و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام از امروز (۲۳ تیرماه) تا (۳ مردادماه) از طریق سامانه پیشخوان حوزه اقدام کنند.

وی بیان داشت: از جمله مزایای این دوره می توان به آشنایی با آثار و اندیشه های شهید مطهری، توان پاسخ گویی به بسیاری از شبهات، ارسال کتب با تخفیف ۶۰ درصد، ارائه گواهی پایان دوره و اهداء جوایز به برگزیدگان دوره اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین پناهی یادآور شد: شرکت کنندگان جهت تهیه آثار شهید مطهری می توانند اپلیکیشن(اندرویدی) جامع استاد مطهری را از سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه به آدرس www.tahzib.ismc.ir یا از پورتال جامع استاد شهید مطهری به آدرس www.portal.motahari.ir دانلود و نصب کنند و یا نسخه الکترونیکی کتابها را از پورتال جامع استاد شهید مطهری مشاهده کنند.

وی ادامه داد: همچنین امکان خرید کتابها با تخفیف ۶۰ درصد از انتشارات صدرا قم فراهم شده است که در این صورت لازم است شرکت کنندگان پس از قطعی شدن ثبت نام خود، کتاب های مورد نیاز خود را تلفنی از انتشارات صدرا در قم درخواست و کتابها به آدرس آنها ارسال می شود.

مسئول طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری با اشاره به برنامه های دوره گفت: استماع صوت تدریس کتاب مورد نظر، مطالعه کتاب، پرسش و پاسخ تلفنی و شرکت در آزمون که از طریق سامانه آزمون مجازی در پیشخوان حوزه برگزار می شود، از برنامه های دوره است.

وی اضافه کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه به آدرس www.tahzib.ismc.ir مراجعه و یا با تلفن های ۳۲۱۳۵۵۸۰ – ۰۲۵ و ۰۹۱۹۸۵۱۳۰۱۲ تماس گیرند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha