پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پذیرش

حوزه/ مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد مشهد برای سال تحصیلی جدید در مقطع سطح ۲ و ۳ از میان برادران به تعداد محدود، طلبه می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد مشهد برای سال تحصیلی جدید در مقطع سطح ۲ و ۳ از میان طلاب برادر مستعد و با انگیزه برای پایه ۷و ۹ به تعداد محدود طلبه می پذیرد.

طلاب با شرایط تحصیل در پایه ۷، قبولی در مصاحبه مدرسه، تعهد و التزام به برنامه های آموزشی(آیین نامه داخلی مدرسه)، پژوهشی و اخلاقی و همچنین تعهد به رعایت زی طلبگی می توانند از ۱۵ تیر تا ۳۰ مردادماه، نسبت به ثبت نام در این مدرسه اقدام کنند.

بهره گیری از اساتید مجرب حوزه، فراهم نمودن حضور اساتید ناظر در مباحثات آموزشی، بهره مندی از فضای معنوی حرم مطهر رضوی، بهره مندی از جلسات اخلاق با حضور اساتید مجرب و سرشناس، بهره مندی از دو کتابخانه غنی مسجد گوهرشاد و کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی واقع در حرم مطهر و برگزاری اردوهای علمی، تفریحی، زیارتی، پژوهشی و ...، از مزایای تحصیل در این مدرسه عنوان شده است.

علاقه مندان تحصیل در مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد می توانند از طریق لینک پذیرش این مدرسه در پیام رسان ایتا به نشانی Mpaziresh۹۹@، نسبت به ثبت نام اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۳۲۰۰۲۱۷۶ و ۳۲۰۰۲۱۷۹ با پیش مشاره ۰۵۱ تماس بگیرند.

همچنین، مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملوی مشهد مصاحبه علمی و عمومی پذیرش سطوح ۲ و ۳ خود را از شنبه ۲۱ تیرماه به مدت ۵ روز با حضور بیش از ۱۰۰ داوطلب برگزار کرد که در این برنامه ریزی، بیش از ۱۰۰ تن از طلاب در آزمون‌های فقه، اصول، منطق، ادبیات عرب، کلام و فلسفه، مصاحبه عمومی و آزمون های روانشناسی و هوش شرکت کردند.

آزمون پذیرش مدرسه علمیه عباسقلی خان به صورت نوبت بندی شده و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی به صورت حضوری برای طلاب مشهد و به طور مجازی و آنلاین برای طلاب شهرستان ها برگزار شد.

لازم به ذکر است، نتایج نهایی آزمون ورودی این مدرسه در سطوح ۲ و ۳، تا پایان تیرماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha